Gå til innhold

Omtale av Worms 4: Mayhem (Xbox)


Anbefalte innlegg

Må si jeg er enig i konklusjonen i omtalen, worms serien er død!

 

Ikke på grunn av at de har gått over til 3D,

ikke fordi de har endra grafikken til mer barnslig,

ikke fordi at de har gjort det lettere å treffe finder,

ikke fordi de har fjernet innstillinger eller innhold,

men fordi de ikke har vidreutviklet serien...

 

Worms Forts: Under Siege! hadde faktisk litt nytenking da, bare synd at det var alt for lite av den...

 

Og det så ikke ut til å slå ann heller.

jeg er ikke helt enig der, joda de melker produkter mye og de burde kanskje ha stoppa føre de gikk over til 3D, mene forts under siege var moro en halvtimes tid, helt til man fant ut at det faktisk var mye raskere å bare skyte ormene på det andre laget framfor å stresse med å bygge fort overalt. tok jo evigheter å bli ferdig med en runde. plus at det var kun forta som ble ødelagt, noe som kræsjer helt med worms der alt skal ødelegges.

 

har testa demoen litt av worms 4 og jeg synes dette er det beste av 3D versjonene så langt, du kan skyte alt av terreng, kontrollene er blitt bedre og det er også lagt inn litt flere valg.

 

nå kan det jo hende jeg tar feil her, ville ikke vært første gang en demo gir feil inntrykk i forhold til fullversjonen, mene jeg skal i alle fall prøve worms 4 føre jeg forkaster det helt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ta en titt på Liero xtreme, men er skeptisk til at det ikke er turbasert. Noe av det kuleste med Worms er jo nettopp det, at man kan planlegge litt og så bruke litt teknikk for at planene skal gå i oppfyllelse mens fienden er "lam".

 

Innstillingsmulighetene i Worms2 gir spillet god gjenspillingsverdi. Husk at det styggeste er å sette "alt" på fullt på shotgun. Da får man 50 skudd to ganger, det tar en evighet! :innocent:

Lenke til kommentar
Jeg skal ta en titt på Liero xtreme, men er skeptisk til at det ikke er turbasert. Noe av det kuleste med Worms er jo nettopp det, at man kan planlegge litt og så bruke litt teknikk for at planene skal gå i oppfyllelse mens fienden er "lam".

 

Innstillingsmulighetene i Worms2 gir spillet god gjenspillingsverdi. Husk at det styggeste er å sette "alt" på fullt på shotgun. Da får man 50 skudd to ganger, det tar en evighet!  :innocent:

Sett kraften på fullt med det samme så skyter du brettet i stykker på 3 skudd :p

 

Men riktig som du seier at Worms 2 hadde mange innstillinger. Var på den måten det varte lenge for meg. Lagde brett og våpenconfigs for å få forskjellige måter å spele på.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...