Arve Systad Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 håper for guds skyld tråstarter er alliance, ellers skammer jeg meg...... veldig dårlig gjort. og du sa at alle i guildet var enig i at dal'rends var for rogues!?!?!?!?!?!!?. hva for no guild du er i du da? Beste guilden på servern.... Enten så er det svært lav standard på din server, eller så snakker du tull. Ingen "skilled" guilds lar en rogue få en så klar førsterett over en hunter som til og med outrolla roguen. Og ka får deg til å tru de er den beste guilden på serveren? Hvilken server, og navn på guild?
robinlar Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Sier "Bind on pickup" deg noe? 90% av det beste utstyret er Bind on Pickup, det vil si at du ikke kan gi det bort eller selge til andre spillere når du vinner rollen. Er derfor folk bruker N og G systemet. Det er gjerne derfor folk sier pass og tar random rolls... Selvfølgelig, det er jo også en mulighet. Har ikke hatt problemer med ninjas, så N og G har holdt lenge for meg.
NightKeeper Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Til trådstarter: taperguild du er medlem av da? Hørest ut som en gjeng med drittsekker. Tror du vet ganske lite om guilden min til å uttale deg....
shabador Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 (endret) ...Det finst fleire gode alternativ til Dal Rend for rogues. ... Jeg postet to forslag til alternativer for hunters når jeg kom med motsatt utsagn, så kan du si meg hva dine alternativer er? (Og la det være utenfor 40 manns raid-instancene). Endret 29. juli 2005 av shabador
NightKeeper Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 håper for guds skyld tråstarter er alliance, ellers skammer jeg meg...... veldig dårlig gjort. og du sa at alle i guildet var enig i at dal'rends var for rogues!?!?!?!?!?!!?. hva for no guild du er i du da? Beste guilden på servern.... Enten så er det svært lav standard på din server, eller så snakker du tull. Ingen "skilled" guilds lar en rogue få en så klar førsterett over en hunter som til og med outrolla roguen. Og ka får deg til å tru de er den beste guilden på serveren? Hvilken server, og navn på guild? Enraged, Sylvanas...
NightKeeper Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 ...Det finst fleire gode alternativ til Dal Rend for rogues. ... Kan du si meg hva det er? (Og la det være utenfor 40 manns raid-instancene) 2x Dawns Edge....
robinlar Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 ...Det finst fleire gode alternativ til Dal Rend for rogues. ... Kan du si meg hva det er? (Og la det være utenfor 40 manns raid-instancene) At det finnes alternativ som er bedre/like gode til rogues har vel ingenting med saken å gjøre. Poenget er at både rogues og hunters har nytte av Dal Rend, og begge bør derfor kunne rolle på det.
shabador Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 ...Det finst fleire gode alternativ til Dal Rend for rogues. ... Kan du si meg hva det er? (Og la det være utenfor 40 manns raid-instancene) 2x Dawns Edge.... Da må vi først lære oss å bruke øks... Og det skjer nok ikke ved det første.
Trygve Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 ...Det finst fleire gode alternativ til Dal Rend for rogues. ... Kan du si meg hva det er? (Og la det være utenfor 40 manns raid-instancene) 2x Dawns Edge.... For rogue?
NightKeeper Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 ...Det finst fleire gode alternativ til Dal Rend for rogues. ... Kan du si meg hva det er? (Og la det være utenfor 40 manns raid-instancene) 2x Dawns Edge.... For rogue? Mente for hunter.. Finnes jo endel bra i end-game for rogue og (Strat, Schol)
Arve Systad Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 (endret) ...Det finst fleire gode alternativ til Dal Rend for rogues. ... Kan du si meg hva det er? (Og la det være utenfor 40 manns raid-instancene) 2x Dawns Edge.... Da må vi først lære oss å bruke øks... Og det skjer nok ikke ved det første. Rogues må lære seg sverd for å bruke Dal Rends... edit: Øh, kanskje eg bomma litt med klassane her. Er du hunter eller rogue? Uansett, så er poenget fortsatt at Hunters og Rogues får masse ut av DalRends, og ingen burde vere favorisert over andre her. Endret 29. juli 2005 av Arve Systad
shabador Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Poenget er at både rogues og hunters har nytte av Dal Rend, og begge bør derfor kunne rolle på det. Poenget mitt er at Rogues har MEST nytte av Dal'Rend (Ved tanke på at det ikke eksisterer bedre main-hand sverd utenfor 40 manns instancene for oss), og derfor bør hunteren steppe tilbake.
shabador Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 (endret) Rogues må lære seg sverd for å bruke Dal Rends... Ja... Men det er i det minste MULIG å lære seg sverd... Øks er ikke mulig for en rogue å lære seg i World of Warcraft. Endret 29. juli 2005 av shabador
Arve Systad Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Rogues må lære seg sverd for å bruke Dal Rends... Ja... Men det er i det minste MULIG å lære seg sverd... Øks er ikke mulig for en rogue å lære seg i World of Warcraft. Nettopp, det veit eg. Var det eg sa om at eg bomma på klassane her oppe i stad Og hunters kan heller ikkje finne bedre mainhand sverd uttafor MC, så...
Sokkalf™ Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 ...Det finst fleire gode alternativ til Dal Rend for rogues. ... Kan du si meg hva det er? (Og la det være utenfor 40 manns raid-instancene) 2x Dawns Edge.... Går ut fra at du mener alternativ til hunter, og ikke rogue her. Hvorfor skal huntere bli avspist med "dere trenger ikke mer enn 2x dawn's edge"? Sålenge det finnes våpen som er bedre der ute, og som hunters kan bruke. (Bl.a dual Dal'rends), så er det jo bare latterlig at vi ikke skal få lov til å rolle? Hunters er en ranged klasse, og faktum er at disse våpnene er de som øker vår RANGED damage mest, pga. bonuser. De er helt klart meget bra for en rogue og, men her er det bare teit om ikke begge klasser skal få lov å rolle. Dual dawn's edge er sikkert brukbart det og, men noen spiller på PvE og ikke PvP, og er dermed ikke så avhengig av 2% crit som dawn's edge gir. Selv fikk jeg min andre Bone Slicing Hatchet igår, og i mine øyne er denne nest best, etter Dal'Rends. (Med +15 agi-enchant)
shabador Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Og hunters kan heller ikkje finne bedre mainhand sverd uttafor MC, så... Hva med forslagene jeg listet tidligere? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4575104
anon12234 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 (endret) nick, guild og server, IRC-chan NightKeeper?, hvis dere er beste guildet på serveren hadde du neppe brydd deg om dal rends, da ville du helle ha fokusert på gutgore ripper og corehound tooth og annen loot fra MC. med midre du spiller på low populated realm med ingen store guilds da..... Endret 29. juli 2005 av Henrik2k
Sokkalf™ Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Poenget er at både rogues og hunters har nytte av Dal Rend, og begge bør derfor kunne rolle på det. Poenget mitt er at Rogues har MEST nytte av Dal'Rend (Ved tanke på at det ikke eksisterer bedre main-hand sverd utenfor 40 manns instancene for oss), og derfor bør hunteren steppe tilbake. Akkurat dette er faktisk situasjonen for hunters også, så her stiller klassene helt likt.
Arve Systad Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Og hunters kan heller ikkje finne bedre mainhand sverd uttafor MC, så... Hva med forslagene jeg listet tidligere? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4575104 Bonusane Dal rend settet gir gjør det best for hunters. Hopp tilbake et par sider og leit etter et innlegg med litt utrekning elns
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Men, det hadde jo vært morsomt å høre NightKeeper argumentere hvorfor rogues fortjener dette våpenet så utrolig mye mer enn en hunter. Nyter ikke en hunter godt av 1% ekstra crit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå