Gå til innhold

Skjermen får ikke signal? :S


S1rre

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nettop restartet cmosen, og jeg startet maskinen.. Alt funket fint, men jeg glemte å trykke del for å komme meg innpå setupen, så jeg trykte bare av slå knappen mens windows loadet.. SÅ skulle jeg starte på nytt men da får ikke skjermen signal :S Den har funket 1 helt år uten problemer, men nå somm skjermen ikke får signal uten grunn så vet jeg ikke :S Har prøvd å restarte cmos på nytt, men det hjelper ikke :S

 

Hva er feil?

Endret av S1rre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det samme skjedde med mitt skjermkort. Det jeg gjorde var å sette inn et backup kort og innstallerte driveren på nytt. Det skal funke :thumbup:

 

Edit: Etter driveroppdateringen skal du sette det kortet som først ikke ville sende signal tilbake til agp slot.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

så jeg trenger bare å ta hvilket som helst skjermkort å sette d inn i min pc, og instalere de samme driverne på nytt, og deretter sett inn d gamle? Men uanz, rart at ikke botscreen elrnå vises :S Vis noen ikke har noe annet svar på dete så må jeg vell prøve..

Lenke til kommentar

Får du ikke opp boot screen engang? Da er det noe galt med kortet. For kortet mitt starta opp med boot, så kommer windows flagget (xp) og deretter mistet signalene... Hmmm det var ganske rart. Kanskje har kortet kortsluttet eller noe sånt... :no:

Endret av samye83
Lenke til kommentar

di 3 mest vanlige tinga som kan være gale med svarskjerm, er CPU, Hovedkort å Skjermkort..

 

At cpu ryker helt uten videre, kan være for mye overklokking etc? tenkt på hva du gjorde i bios før dette skjedde? :hmm:

 

Viss ikke så er jo alltids en gåen krets i hovedkortet en tanke.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
di 3 mest vanlige tinga som kan være gale med svarskjerm, er  CPU, Hovedkort å Skjermkort..

 

At cpu ryker helt uten videre, kan være for mye overklokking etc?  tenkt på hva du gjorde i bios før dette skjedde?  :hmm:

 

Viss ikke så er jo alltids en gåen krets i hovedkortet en tanke..  :thumbdown:

Tror ikke at det er cpu'en eller hovedkortet som er problemet her. Det er nok skjermkortet som har gått, ellers er det driverne som lager litt trøbbel for trådstarteren. Får håpe at jeg ikke driter meg skikkelig ut nå da :p

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...