Gå til innhold

Skjermen får ikke signal? :S


S1rre

Anbefalte innlegg

Tror jeg starter helt fra begynnelsen med en bedre beskriving..

 

Her en dag skulle jeg prøve å forandre noe på cpu'n i bios setupen, og d gikk ikke så bra.. D endte med at skjermen ikke fikk signal.. Så jeg tok å restartet biosen ved å ta ut en plugg og sette den over til en annen plass og derretter tilbake.. D funket, bootscreen kom opp og alt så lyst ut. Men så glemte jeg selfølgelig å trykke "Del" i tide, slik at Windows boot screen kom opp. Jeg giddet ikke å vente til jeg hadde kommet inn i Windows å velge avslutt der. Så jeg tok bare å trykt av power knappen min mitt i Windows booten.. SÅ skulle jeg starte opp igjen, og da fikk ikke skjermen signal, jeg prøvde å restarte biosen på nytt igjen, med ingen lykke. Prøvde også å ta ut batteriet(Trekte ut strøm ledningen selvsagt) Men ingen ting hjalp.. Skjønner ikke hvordan dette kan ha seg.. Den kan jo ikke bare slutte å få signal uten grunn.. Har testet med flere skjermer og er nesten 100% på at Skjermkort funker som d skal.. Kan d på noen måte være Hovedkortet som er ødelagt? Eller muligens cpu'n? har skjekket alle delene om de er svidd på noe måte, men de ser fin ut..

Endret av S1rre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...