Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Faen! Fikk en jævlig bad beat, all-in preflop KK mot 66 (?!?!?!) tapte 300 dollar på en hånd, ble sinna og gikk til 15/30 dollar limit, tapte 300 dollar til rimelig fort, etter 1 time hadde jeg tapt 500 dollar.. nå sitter jeg her, igjen med 400 dollar av de jeg vant. Vurderlig å spille en 300 dollars 9 spillers sit and go! ;)

Lenke til kommentar

Nå er jeg dritlei. Har tapt og tapt og tapt osv. Spilt kanskje 3 timer hver dag og har ikke fått én eneste bra hånd på over ei uke! Har hatt second nuts hver gang og så er det en jævel som har nuts. Og er det straight, flush og husdrag på bordet og jeg skal bluffe, er det en idiot som caller med feks. to par.. Makan! Hatt fire like, men han andre klarte ikke kaste AA sine og fikk runner runner 4 like.

 

Sikkert bare veeeldig uflaks, men hver gang jeg setter inn penger, går det faktisk ganske bra med engang. Litt suspekt. Er ikke en eneste gang jeg ikke har klart å 5 doble rett etter inntak. Men så forsvinner det igjen på runner runner drit. Nei, må begynne å ta ut med engang tror jeg.

 

Nei måtte få ut litt damp.

 

Hvordan går det med pengenen dine styrketrenern?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...