Gå til innhold

Hvor mye er attack power i forhold til agility?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer helt an på klassen du spiller, for rogues så er agility mye viktigere enn attackpower, mens for en warrior så ville kanskje attackpoweren bety mer.

 

Men uansett hvis du har et item som gir deg de fordelene du nevner her (eks enten +10 i attackpower eller +10 i agi) så ville nok de fleste valgt det som gir høyere agi fordi +10 AP ikke utgjør mye, men +10 i agi kan gi deg en del bedre critical sjanse på slagene og dermed høyere dps...

Lenke til kommentar
Kommer helt an på klassen du spiller, for rogues så er agility mye viktigere enn attackpower, mens for en warrior så ville kanskje attackpoweren bety mer.

 

Men uansett hvis du har et item som gir deg de fordelene du nevner her (eks enten +10 i attackpower eller +10 i agi) så ville nok de fleste valgt det som gir høyere agi fordi +10 AP ikke utgjør mye, men +10 i agi kan gi deg en del bedre critical sjanse på slagene og dermed høyere dps...

for rogues er 1 agi = 2 AP tror jeg

Lenke til kommentar
Kommer helt an på klassen du spiller, for rogues så er agility mye viktigere enn attackpower, mens for en warrior så ville kanskje attackpoweren bety mer.

 

Men uansett hvis du har et item som gir deg de fordelene du nevner her (eks enten +10 i attackpower eller +10 i agi) så ville nok de fleste valgt det som gir høyere agi fordi +10 AP ikke utgjør mye, men +10 i agi kan gi deg en del bedre critical sjanse på slagene og dermed høyere dps...

for rogues er 1 agi = 2 AP tror jeg

mens andre klasser har 1? og strength 2 for andre klasser og 1 for rogue?

Lenke til kommentar
for alle klasser er 1 agility = 1 attack power. for alle klasser utenom warriors og paladins er 1 strength = 1 attack power, for de er det 2 attack power...

Ganske sikker på 1str=2ap for dr00den min...

 

Edit: Testa nettopp, 1strength=2 AP, agi har ikke noe å si siden druid ikke har ranged.

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

1. 40-60 Agility = +1% crit chance (Rogues trenger bare 20-30 :realmad:)

2. Agility gir deg mer attack power.

3. 10 Attack Power = ca. +1 dps.

 

 

(Btw, jeg har lest noe av dette på forum. Og forum er ikke alltid til å stole på).

 

Men la oss si at dette er sant, og med tanke på at Marksmanship talent treet kan gi deg +5% chance to crit og 50% mer dmg når du critter, bør du helt klart gå for Agility (+1-2% crit chance er jo det beste, så kommer agility). Å kunne critte ofte er utrolig viktig for hunters (går vel kanskje an å spille annerledes, men jeg anbefaler deg å få tak i så mye % crit chance som mulig).

Lenke til kommentar
1. 40-60 Agility = +1% crit chance (Rogues trenger bare 20-30 :realmad:)

2. Agility gir deg mer attack power.

3. 10 Attack Power = ca. +1 dps.

 

 

(Btw, jeg har lest noe av dette på forum. Og forum er ikke alltid til å stole på).

 

Men la oss si at dette er sant, og med tanke på at Marksmanship talent treet kan gi deg +5% chance to crit og 50% mer dmg når du critter, bør du helt klart gå for Agility (+1-2% crit chance er jo det beste, så kommer agility). Å kunne critte ofte er utrolig viktig for hunters (går vel kanskje an å spille annerledes, men jeg anbefaler deg å få tak i så mye % crit chance som mulig).

Strength er melee-Ap, agility er ranged-AP.

14AP=1dps.

Lenke til kommentar
1. 40-60 Agility = +1% crit chance (Rogues trenger bare 20-30 :realmad:)

2. Agility gir deg mer attack power.

3. 10 Attack Power = ca. +1 dps.

 

 

(Btw, jeg har lest noe av dette på forum. Og forum er ikke alltid til å stole på).

 

Men la oss si at dette er sant, og med tanke på at Marksmanship talent treet kan gi deg +5% chance to crit og 50% mer dmg når du critter, bør du helt klart gå for Agility (+1-2% crit chance er jo det beste, så kommer agility). Å kunne critte ofte er utrolig viktig for hunters (går vel kanskje an å spille annerledes, men jeg anbefaler deg å få tak i så mye % crit chance som mulig).

53 agility = 1% crit

1 agility = 2 ranged attack power / 1 melee attack power

1 strength = 1 melee attack power

14 attack power = 1 dps

 

Dette stemmer ihvertfall for en level 60 hunter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...