Gå til innhold

PDF printer driver

Taxman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har adobe v. 7.0 installert på 1 maskin her på jobben - og via den så har jeg en printerdriver (dvs kan velge ut til pdf fil som skrivervalg). Er denne driveren mulig å installere på andre pc'er også (har bare 1 lisens, så hele programpakken er uaktuell å installere).

alternativt finnes det en gratis pdf skriverdriver som kan installeres på en pc for å få muligheten til å velge pdf fil under skrivervalg. Må være uten watermarks eller annet. Takker for alle linker - har søkt litt på nettet , og bare funnet et par, men de har watermarks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har adobe v. 7.0 installert på 1 maskin her på jobben - og via den så har jeg en printerdriver (dvs kan velge ut til pdf fil som skrivervalg). Er denne driveren mulig å installere på andre pc'er også (har bare 1 lisens, så hele programpakken er uaktuell å installere).

Jeg tror lisensen begrenser deg her, men en ting som kan være verdt et forsøk er jo å dele skriveren på den PCen som har Adobe Acrobat installert, hvis alle PCene som skal ha driveren står på samme lokalnett da.

Skrevet

Hei!

Søk etter cutepdf på google.

Et fint, gratis, lite program som fungerer som en printerdriver. Bruker dette på 2-3 pc'er. Ikke hatt et problem:)

Skrevet
Hei!

Søk etter cutepdf på google.

Et fint, gratis, lite program som fungerer som en printerdriver. Bruker dette på 2-3 pc'er. Ikke hatt et problem:)

Hva er dette her med ghostscript?

Vil ha minst mulig bøgg på denne pc'n siden det tross alt er til "komersiell" bruk.

Skal uansett sjekke ut på hjemmepc'n for å se om den funker som forutsatt.

Takker for innspillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...