Gå til innhold

Online Multiplayer spill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Natural Selection er en digg mod til Halflife.. ser at svencoop er nevnt.. konge det og!

 

Team Fortress!! Engineer eeeer såååå konge!! , samarbeide med en annen å sette turrets på de beste plassene.. er så bra! Eller fly rundt med granater =D

 

Day of Defeat-- naiis mod til halflife!

 

.. hmm etter at de fjerna bunnyjump slutta jeg med CS. Jeg er ikke en cheater.. men BJ var så løye!! De siste versjonene var det så mye headshots og gull at jeg sluttet. Inser nå hvor dårlig spill det egentlig er!

 

Call of Duty er KONGE!

Lenke til kommentar
Ok, nå er jeg drit lei av WoW! Jeg elsker CS, men wow tok alle skillsa mine :p

Dessuten er alle vennene mine ferdige med CS. WoW er ikke noe for meg, du trenger ikke å være god for å bli lvl 60, du trenger bare veldig mye tid ... hehe ;)

 

Jeg leter etter en spill som cs, halo, battlefield 2! Der DU trenger skillsa og ikke den du spiller ... hehe ;)

 

Etter WoW kom så datt jeg helt ut fra spill verden, har bare fått med meg at battlefield 2 kom ut, men det har alldri vært min ting. Kommer alltid en syk tysker å kjører meg ned med en tanks. Eller at en annen sprø svensker styrter hellikopteret jeg uheldigvis ble med opp i ... :mad:

 

Kommer det snart noe nytt som er likt CS? MULTIPLAYER! :cool:

 

Takk for alle svar, desperat lei av WoW ... særlig etter at jeg møtte på en med pvp rank 13 og var med i det beste guildet og hadde hele settet sitt og alt man kunne ønske, og han var 12 år gammel! Kunne ikke engelsk, joda, slik var det, 78 days played time ... :whistle:

Du beskriver egentlig 99% av alle mmorpgs der ute. Tragisk men sant !

Jeg osså blir sprø av å være god uten å ha noe som helst ferdigheter. Alt det dreier seg om er å bruke mest mulig tid sånn at du får en høy level. Voila du er god ! Skulle vært ett MMORPG hvor du kan aime og styre våpenet selv.

 

Syns City of Heroes gir meg mye der egentlig enda det ikke er perfekt. Men du har ihvertfall sinnsykt mye kontroll over slåssinga til forskjell fra WoW f.eks der du står helt i ro og spammer attacks.

Lenke til kommentar
Hvis du forsatt har lyst å spille MMORPG der man trenger skills, så kan du jo stille deg i kø med resten å vente på at Darkfall skal bli lansert.. det gjør iaf jeg :)

 

virker utrolig kult, det er f.eks ikke Level i spillet.. alt går på skill og hva du blir flink til :)

 

www.darkfallonline.com

Når kommer Darkfall? Det virket rimelig spennende.

Lenke til kommentar

Tahiro, det er ikke helt sant. I pvp krever det en del skills, du må vite hva spell\skill eller whatever du skal bruke mot den typen spiller. Du har også et solid talent tree du putter ut poeng i, som gjør noen av dine abilities og spell bedre, en bra spiller kjenner sin character, og vet og bruker sine spell og abilities riktig.

 

Men ser poenget ditt, at du mener skills som i og aime, som i css, men det finst mer måter og bruke skills på en det, feks å bygge opp characteren sin, med rett talents, osv.

 

Så det blir bare heilt useriøst og "du har ikke spilt og har peiling på wow" og si at du bare spammer attack.

Lenke til kommentar
Takk for alle svar, desperat lei av WoW ... særlig etter at jeg møtte på en med pvp rank 13 og var med i det beste guildet og hadde hele settet sitt og alt man kunne ønske, og han var 12 år gammel! Kunne ikke engelsk, joda, slik var det, 78 days played time ... :whistle:

78 timer played time? huff.. Han kan ikke ha særlig liv utenom wow.. får vondt i hode bare ved tanken på å sitte så mye med wow... :nei:

Lenke til kommentar

Greiit.. er det MMOFPS du skal ha deg så er det vert å prøve Face of Mankind!!! Det er fortsatt open beta og du kan nok få noen tips i dette forumet http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=390756&st=0

 

Dette spillet er lagd for å være "realistisk" i den forstand at karakteren din ikke blir "bedre", det er du som må bli bedre =D Selvfølgelig så får karakteren din experience points, men dette bruker man ikke på skills.. man stiger i rang. En Rang 1(R1) Springer rundt på oppdrag som R4 og oppover lager. Det virker som R1 får alle "møkkajobbene" som R4-R7 lager. stiger du rang så får du tilgang til mer oppdrag og mer respekt av dine medspillere. Dette spillet har ingen ferdiglagte quests, her er det faktisk folk som legger inn oppdrag!! Spillet er i bevegelse, det er ikke en horde og en alliance som slåss mot hverandre. Her kan du være med i politikken og kjøpe planeter og avtaler. Det ender ofte opp med at det blir krig mellom facsjonene. Det er 9 facsjoner (lag). Du kan ta over planeter ved at en R7 lager "Attack campain" på en planet. Så må man sloss skikkelige kamper der det er dine kampferdigheter som teller, ikke karakteren. Dør du i kamp mister du faktisk nesten allt du har i inventory. Du mister armor, ammo, medpaks, osv osv. Det du ikke mister er våpen og implantd (skjold, stamina booster osv) Så hver gang du dauer er du nødt til å kjøpe nytt utstyr / lage det selv.

 

Holy.. tida går om morran, jeg må springe på jobb =/ Ta en titt på linken over i posten, og husk å lese nybegynner guiden på side en =D.. dette spillet er konge!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...