Gå til innhold

Kan man vente med unlock?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man vente med unlock?

Vet jeg får popup ved gamestart men har ikke bestemt meg for hvilken unlock jeg skal ta enda. Så kan man vente? Evt hvordan unlocker man senere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ha for store forhåpninger om våpena som blir låst opp, jeg ble ikke spesielt imponert vertfall.. bruker heller org. våpena.

Skrevet

HVordan er våpenet til "Special Forces" eller hva de nå enn heter? (Folka med C4)

Vet det er 100 slike tråder her, noen burde lage en sticky med hvordan alle våpna er...

Skrevet

ligner veldig mye på det SF våpenet kina har, bittelitt ryddigere siktemiddel, men ellers meget likt.

(i min mening er egentlig unlock våpnene en måte å veie opp for enkelte lagæs svakheter... liker f.eks. ikke aimpoint siktet til USMC og MEC på spec-ops... G36C retter det problemet.

Liker ikke M16 3round burst på medic våpenet, L85 fikser det...

Skrevet

Unlocka G3, og den er veldig kraftig (skade score på 40 mens de andre ligger mellom 25 - 30), så den er min favorit. Mine teammates kjiver mellom L85 og G3, alle får jo sine favoriter.

Skrevet
Unlocka G3, og den er veldig kraftig (skade score på 40 mens de andre ligger mellom 25 - 30), så den er min favorit. Mine teammates kjiver mellom L85 og G3, alle får jo sine favoriter.

Hvor har du tallfestet informasjonen om kraftighet på våpnene fra? Eller er det bare et anslag utifra utesting? Dette er noe jeg gjerne ville ha lest mer om..

Skrevet

medic våpenet er jo kult nok. Har unlocket dette selv da jeg spilte mye medic i starten. Men etter å ha tk'et kameraten min ca 5 ganger for å få tak på G3en hans så ser jeg jo at det neste våpenet jeg unlocker er ag3'en. Og han har jo fått prøvd mitt medic våpen også i og med at han tar kittet mitt etter at jeg har tk'et ham. Vi pleier å gjøre det helt nært spawnpoint.

Skrevet

heh, beste hadde vel vært om han TK'a deg, og brukte kittet ditt til å revive deg med? eller om du sprengte degselv i filler med granat?

Skrevet
heh, beste hadde vel vært om han TK'a deg, og brukte kittet ditt til å revive deg med? eller om du sprengte degselv i filler med granat?

Revive funker ikke alltid, og da blir det bare stress!

• 1 måned senere...
Skrevet

Endelig fikk jeg bestemt meg, jeg har tatt Special Forces greia, angrer ikke. Spiller nesten bare det kittet og aimen på "børsa" er jo rå, kan jo nesten bare spraye nå, burst er unødvendig. :p

• 1 måned senere...
Skrevet

Hmm, har nå tre unlocks som venter på å bli brukt...

Den M95 rifla, dreper den som regel med ett skudd? Står maximum damage 195 og vi har vell "100hp" ?

195, er det headshot eller bryst o.l.?

Skrevet

Den etterlater deg med to "streker" på helsen etter en treff i brystet. M24 etterlater deg med 5 eller noe sånt, men kun hvis du ikke har armor. Så du kan si M95 tar 98hp og M24 tar 95hp. M95 tar like mye av livet ditt uansett armor eller ei. Headshot er instant kill på begge.

Synes de burde bytte om egenskapene når det gjelder treffsikkerhet mellom M24 og M95, virker som M95 også har et jævlig bullet-drop noen ganger...

Skrevet
Den etterlater deg med to "streker" på helsen etter en treff i brystet. M24 etterlater deg med 5 eller noe sånt, men kun hvis du ikke har armor. Så du kan si M95 tar 98hp og M24 tar 95hp. M95 tar like mye av livet ditt uansett armor eller ei. Headshot er instant kill på begge.

Synes de burde bytte om egenskapene når det gjelder treffsikkerhet mellom M24 og M95, virker som M95 også har et jævlig bullet-drop noen ganger...

Hmmm... med sniperen til US så må man alltid bruke 2 skudd, med M95 så bruker 2 skudd ca 1/10 av gangene for å drepe fienden

Skrevet

Jeg har som regel flere one-shot-kills med us-rifla enn med M95, fordi M24 har mindre deviation og er mye lettere å ta headshot med. Umulig å få instant-kill uten headshot, så lenge de ikke er litt skadet fra før, selvfølgelig.

Skrevet

Har unlocka sniperen jeg, var kos den. :) Eneste er at jeg aldri treffer på lang avstand, kun når fienden er i ro. Selvom jeg har siktet plantet i ræva på'n. ( :wee: )

Deviation, hva er det? At kula faller? Skulle ikke egentlig BF2 være uten kulebaner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...