sprette Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Hey... Når jeg legger inn MSN 6.2, så får jeg beskjed om at jeg må innstallere og oppgradere til MSN 7.0 (Og siden jeg ikke er noen stor fan av denne versjonen) så har jeg mest lyst til å beholde min 6.2 versjon. Men jeg får ikke logget på, ved unntak av at jeg laster ned den nye versjonen, noen tips om å beholde den gamle versjonen? På forhånd takk
Lanka Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Yeah, hadde samme problem for en stund tilbake. Det du gjør er å avinstallere msn. Også laster du ned msn på nytt fra en side du finner på google. Ikke den samme exefilen du har brukt før. Da skal den normalt bare få deg inn uten den boksen som kommer opp og tvinger deg til å velge ja eller nei
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Har samme problemet selv. Mener noen nevnte at du måtte ha en spesiell versjon av 6.2 (6.2.xxxx), men fant aldri den versjonen på nettet *finne tråd
sprette Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Hadde vært fint! Jeg klarer bare ikke MSN 7.0, altfor mye sikkerhet. F.eks, går ikke ann å sende mp3 filer, uten at dem blir slettet av MSN, og altfor mye jalla! Syntes man kunne hatt muligheter for bytte utseende og sikkerthets innstillinger.
Jubelsau Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Hadde vært fint! Jeg klarer bare ikke MSN 7.0, altfor mye sikkerhet. F.eks, går ikke ann å sende mp3 filer, uten at dem blir slettet av MSN Det kan du fikse ved å laste ned A-patch.
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 (endret) Grunnen til at man får melding om at man må laste ned siste versjon av MSN Messenger hvis en bruker MSN Messenger 6.2 er at det kom en sikkerhetsoppdatering for 6.2. Microsoft vil at brukerene skal ha det sikkert, men man laster da ned 7.0 i stedenfor en 6.2 versjon. Du kan bruke 6.2 hvis du installerer 6.2.0205. Google etter den og god fornøyelse med 6.2. smile2.gif prøver å finne install'en no Endret 24. juli 2005 av Psykopatisk Kaffelefse
another_visitor Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Avinstallér MSN Messenger og prøv å installere denne : http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en (6.2.0208) Trykk aldri på linken som dukker opp under logon (eller rett over kontaktene dine mens du er logget på) som forteller om "a new version of MSN Messenger is now available, click here for more information". Lykke til ! m~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå