Gå til innhold

Hva gir dere Kabinettet mitt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tror han mente og få kritikk for KABINETT og ikke hardwaren sin...ikke sikker j alså men overskiften lyder slik:Hva gir dere Kabinettet mitt?

:cool:

Oida. 1/10. Og det skal MYE til for å få det.

Skrevet
haha den var god :D jeg gir kabinettet 6/10 :thumbup: liker ikke at hele kabinettet er av plexiglass ;)

men er det sunbeam?

hvis jeg var deg vlle jeg ha kjøpt meg lian li kabinett :w00t: det ruler!

ja sunbeam ja...dette bildet er ræva og det er tatt uten uv katodene på i datan

Skrevet
Avskyr glasskabinett

Og jeg avskyr skrivefeil.......Det er vell ikke glass...!!!!!!!! Det er plexi..... ;)

Det er ikke plexi, det er acryl..

Er forresten ingen fan selv, 1/10..

Lian Li - stilrent..

JA!! du har SKJØNT DET!!

Skrevet (endret)
Avskyr glasskabinett

Og jeg avskyr skrivefeil.......Det er vell ikke glass...!!!!!!!! Det er plexi..... ;)

Lian Li - stilrent..

JA!! du har SKJØNT DET!!

Hva har han skjønt? At kabinettet holder til 1/10? At Lian Li er stilrent? At det er acryl?

Selv syns jeg ikke det var noe pent. 3/10

Endret av qweac
Skrevet

Det eneste han har gjort er vel å pytte hele skiten inn i et sunbeam kabinett og instalert en vifte med lys foran, i tilleg har han gjort det veldig rotete, og jeg liker ikke det kabinette serlig. 2/10, 1 for at du har kabinett, og 1 for at du instalerte pcen i kabinettet.

Skrevet
Bildekvalitet: 1/10

Kabinettet: 5/10, siden det er ganske stilrent (en farge) og jeg kan ikke se så sykt mye rot

Stilrent? STILRENT?

Stygt som et russisk horehus jo.

2/10 grunnet hw.

enig :thumbup: , 2 av 10 ,sku hatt mer lys og tatt bilde med et bedre kamera så vi kunne sett kor forferdeli det egentli er ( eller hva fint som gøymer seg bak pixlene )

Skrevet

likker ikke plexi kabinett av den enkle grun: de ser altfor skrøpelige ut, er nesten umulig og holde de fint uten kabel styr og det blir masse fingeravtryk

Skrevet
likker ikke plexi kabinett av den enkle grun: de ser altfor skrøpelige ut, er nesten umulig og holde de fint uten kabel styr og det blir masse fingeravtryk

acryl

Skrevet

Nå synest jeg mange her er skikkelige lumpne her.

Det går ann å si fks 1/10. Man trenger ikke å legge ut i det vide og det brede om hvor hardt det suger, og "kjøp heller LianLi".

Hadde han ønsket LianLi, hadde han kjøpt det i første omgang. (og bare for å si min mening på akkurat den. "Why go by the flow?").

Men for å svare min mening:

Jeg er ikke særlig fan av akryl/plexi/lexan/whatever kabintter, så sant det ikke er nøye gjennomført. Og det er VANSKELIG. Har bare funnet et gjennomsiktig kabinett jeg liker og det er OCRA eller hva den nå het.

2/10 med dagens bilde.

Skrevet

2+/10... er ikke glad i kabinett som man ser rett i gjennom :p åssen får man gjemt ledninger i det når det er plexi overalt :p

Skrevet
åssen får man gjemt ledninger i det når det er plexi overalt :p

Bruker UV IDE Kabler og UV Lednings samlere så det menger seg med lyset ;)

Skrevet
Avskyr glasskabinett

Lian Li - stilrent..

JA!! du har SKJØNT DET!!

Hva har han skjønt? At kabinettet holder til 1/10? At Lian Li er stilrent? At det er acryl?

Selv syns jeg ikke det var noe pent. 3/10

du er skrudd

Skrevet
Det eneste han har gjort er vel å pytte hele skiten inn i et sunbeam kabinett og instalert en vifte med lys foran, i tilleg har han gjort det veldig rotete, og jeg liker ikke det kabinette serlig. 2/10, 1 for at du har kabinett, og 1 for at du instalerte pcen i kabinettet.

Ikke tru du er no! Pannebrask!

Skrevet

Ikke tru du er no! Pannebrask!

He**egud, du lager en post der vi skal poste vår menig om kabinettet ditt. Så kjefter du og tror at du er dødskul., Desverre, men kabinetter er faktisk ikke vært mer en 2/10!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...