Gå til innhold

Sprit i vannpipa?


Kaisen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vannpipe er bare ei vanlig pipe med en vannbeholder i bunnen. Røyken går gjennom vannbeholderen og blir dermed nedkjølt, så man slipper den brennende følelsen i halsen og lungene når man trekker inn. Ingen som har sagt at det MÅ være hasj involvert, i midtøsten er det helt vanlig for menn å røyke vannpipe på kafeer. De bruker forskjellige typer urte/frukttobakker. Det er ikke noe sunnere enn vanlige sigaretter.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

vet dere om steder i norge hvor en kan kjøpe vannpipetobakk og vannpiper? jeg har funnet en nettbutikk i danmark som selger til kunder i norge... men...

 

noen som har kjøpt vannpipetobakk fra utlandet via nettet før her, hvordan går det i forrhold til tollmyndighetene her i landet, regner med at de tar større toll for tobakk...

Endret av pcfreak
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke tro at det er noe smart å gjøre. For når du inhalerer røyken så blir jo dampen med inn til lungene, da vil det si at du puster inn sprit til lungene.

Men vann er heller ikke noe særlig smart, å få vann dampede inn i lungene kan føre til astma. Så tenk dere hva sprit kan gjøre..

Lenke til kommentar

Ooh! Er det flere her som puffer på vannpipa? SÅ FETT! Endelig noen som har forstått det :D

 

Kan vi ikke gjøre om dette til den offisielle vannpipetråden? La meg begynne med å stille et spørsmål til dere. Hva slags tobakk liker dere best? Min favoritt er fersken. Forøvrig selger de vannpiper flere steder. Min første ble kjøpt inn på hjørnet av Anker Hotell. Og mannen på Youngstorget er forøvrig meget hyggelig. Slenger med et bilde av vannpipen til meg og kompisen min, som desverre knuste nå nylig:

 

dsc000446ve.th.jpg

Lenke til kommentar

takk for svarene, regner med at de selger vannpipetobakk der også (håper jeg, eller?)... bor ikke så langt unna oslo...

 

Jeg har en vannpipe jeg kjøpte i 2001 når jeg var i tunisia....

Men jeg kunne kansje tenke meg en til, de er jo veldig fine...

 

Har desverre aldri fått prøvd shisha før, desverre...

Jeg er en ikke-røyker, men jeg må få testet ut en slik ass...

 

Husker hvor godt det luktet... mmm....

Endret av pcfreak
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...