Gå til innhold

Sprit i vannpipa?


Kaisen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk ut webshoppen til Shangri-La. Der selger de både tobakk, kull og piper.

 

Her finner du den.

 

Når det gjelder topic så blir det nok riktig som andre har sagt her. Du inhalerer ikke dampen fra det som er flytende i pipa, du trekker bare røyken gjennom det. Det vil også si at spriten blir gulbrun etterhvert (kommer an på hvor mye du røyker) og kommer til å lukte en slags merkelig lukt av overmoden frukt. Jeg ville ikke drukket den da. Er mange arabiske piperøykere som mener at den gule fargen kommer av avfallsstoffer i røyken som blir filtrert bort også, bare så dere vet det ;)

 

For ALLE interreserte anbefaler jeg denne siden, som inneholder etikette for vannpiperøyking, vannpipens historie og mye mer. Verdt et besøk!

Lenke til kommentar

Det har vært både rødvin og cognac i "hasjvannpipa" mi. Det er en liten vannpipe beregnet for hasj og jeg syns ikke det smakte så veldig annerledes enn vanlig og jeg ble ikke full av det. Har også en shisha men den har jeg aldri prøvd med noen form for alkohol på og har heller aldri røyka hasj på den for å unngå den ekle sure lukta som oppstår i hasjpiper. De som er store nok til å fungere som noe annet enn souvenir trenger en del sprit for å fungere, jeg tror ikke jeg gidder å sløse bort ei halvflaske sprit eller vin på å teste det.

Lenke til kommentar

Bruk av narkotika er - enten dere liker det eller ikke - i strid med norsk lov og dermed pr definisjon i strid med retningslinjene. Vi godtar ikke "oppskrifter" på bruk av narkotiske stoffer her. En slik og spørsmålene rundt den er derfor fjernet fra tråden. Hold dere i skinnet, ellers blir tråden stengt fortere enn svint.

 

Edit: Ved nærmere ettertanke er det vel ikke annet denne tråden kan gjøre enn å reklamere for hasjbruk, enten det sies rett fram eller ikke. Tråden stenges!

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...