Gå til innhold

Første BETA versjonen av Longhorn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er første beta-utgivelsen av Vista og vil nok tvilsomt være på andre språk enn engelsk. De tidligere versjonene som har lekket ut på nettet har vært alpha-utgaver av Vista, da under kodenavnet "Longhorn".

Endret av JimL
Lenke til kommentar

jepp. Engelsk OS er det beste. Internasjonalt språk veit dere :) sitter selv med bare Engelsk OS og har blitt vandt til det jeg også. er nesten sånn at man synes det blir vanskelig å gå over til norsk igjen. det er i allefall følelsen jeg har.

selv merker jeg at jeg har litt problemer når jeg hjelper folk med Norsk Windows. er ikke alt som blir like enkelt når man har holdt på med Engelsk såpass lenge.

 

men du verden en Betaversjon av Windows er ikke noe å satse på. er veldig mye bugs i Betaversjoner. uff, uff. å det er iallefall corny å lage en Betaversjon på Norsk. da mener jeg at man er bak mål.

Lenke til kommentar
Du kan ikke regne med noen norsk versjon før noen uker etter release.

Tviler på at det nokon gong kjem ein norsk betaversjon av Longhorn/Vista.

 

men du verden en Betaversjon av Windows er ikke noe å satse på. er veldig mye bugs i Betaversjoner.

Longhorn/Vista betaen skal vistnok vere den mest stabile betaen MS har gitt ut (av eit os). Men for folkt flest er det nok tryggast å halde seg til dei "ferdige" versjonane av windows.

Lenke til kommentar
Du kan ikke regne med noen norsk versjon før noen uker etter release.

Tviler på at det nokon gong kjem ein norsk betaversjon av Longhorn/Vista.

Det var det jeg prøvde å skrive :blush: Med release mente jeg det ferdige produktet, ikke Beta release.

 

Da jeg var med på XP betatestingen kom det tysk og japansk versjon omkring Release Candidate perioden om jeg husker rett.

Lenke til kommentar

Det blir litt dumt å påstå at engelsk OS er bedre enn norsk. Jeg har engelsk XP Pro på min stasjonære og norsk XP Home på den bærbare. Jeg har drevet med data i en mannsalder og synes det er hipp som happ om det er norsk eller engelsk.

 

Min samboer har norsk XP på sin maskin, og kunne ikke tenke seg noe annet.

 

Dette forumet består vel stort sett av folk som bruker altfor mye tid foran dataskjermen og er ikke helt representativt. Spør ti på gaten hva de foretrekker, og jeg er overbevist om at de aller fleste vil ha norsk språk på programmene.

Lenke til kommentar

en ting jeg kunne likt å sett i fremtidige versjoner av Windows, og det er at de samler alle språkene i en Windows om dere skjønner. Linux er jo slik at på noen Linux distroer kan man velge hvilket språk man vil ha på distroen. dette synes jeg Windows skulle hatt også.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...