Gå til innhold

Kan man spille BF 2 med denne maskinen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Not a chance..sorry..A serious upgrade is needed

hater folk som snakker uten å vite ting :realmad: . den skal funke, men med litt lagging. skjermkortet ditt funker til BF2 og prosessoren gjør det, men du burde kanskje ta til innkjøp av litt mer Ram.

 

minimum systemkrav for prosessor er 1,7Ghz. resten vet eg ikke, men det kan søkes her på forumet. vertfall 512MB ram er nesten et must, kanskje 1024 burde gjøre susen.

 

og til deg "BigJackW" få fingrene vekk fra tataturet til du har mer sakelig ting å komme med.

Endret av vegis
Lenke til kommentar

Skal mann kunne spille et spill og i tillegg ha en "opplevelse" for å si det sånn. Så nytter det ikke med en maskin som liksom er innen minimum av det spillet krever.spiller vil hakke som bare det. Det vil langt ifra bli noe flyt i det hele tatt. Det hjelper heller ikke mye som du sier.Sleng på litt mer ram så funker det bra men vil lagge litt.Hallo..

 

Det at ett spill krever minimum 1.7Mhz or what ever.Så vil det ikke si at det vil gå så knirkefritt engang at det blir noe gøyt å spille.

 

Hakker et spill noe sinnsykt så blir et spill uansett hvor gøyt spillet så blir det kjedelig.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

slik er min data

 

 

 

cpu: AMD athlon XP 2000+ 1.6Ghz

Ram: Geil 1024MB DDR 400Mhz CL 2.5 (2x 512)

hk: MSI (følgte med en packad bell maskin)

hdd: Hitachi 250gb 7200rpm 8mb + Maxtor 60gb 5200rpm.

skjermkort: Ati Radeon 9550 256mb.

kabinett: Raidmax scorpio, svart

Tastatur:Logitech2o DeLuxe Keyboard Midnight Black

Mus: Logitech

PSU: 250w (følgte med en packard bell maskin)

høytalere: 5.1 surround anlegg

annet: PCI til USB2.0 kort 5 stk utganger, en CD-brener og en DVD-spiller. (DC og DVD følgte med packard bell maskin)

Lenke til kommentar
eg har dårligere data en trådstarter, men 1024Ram, og min data takler BF2 med kun litt lag, og trådstarter spurte bare om maskinen taklet BF2, ikke om den greier BF2 på høyeste kvalitet

 

Ok.er med på den..at du har mye mere ram enn trådstarter.

Men hvilke oppløsning er det du spiller på da?

Kan ikke være noe høyt det.kan vel sammenligne din oppløsning med en ps1..hehe

(tok kanskje litt hardt i der)

 

Har du en Psu på 250W?? er ikke det veldig ustabilt???

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Skal mann kunne spille et spill og i tillegg ha en "opplevelse" for å si det sånn. Så nytter det ikke med en maskin som liksom er innen minimum av det spillet krever.spiller vil hakke som bare det. Det vil langt ifra bli noe flyt i det hele tatt. Det hjelper heller ikke mye som du sier.Sleng på litt mer ram så funker det bra men vil lagge litt.Hallo..

 

Det at ett spill krever minimum 1.7Mhz or what ever.Så vil det ikke si at det vil gå så knirkefritt engang at det blir noe gøyt å spille.

 

Hakker et spill noe sinnsykt så blir et spill uansett hvor gøyt spillet så blir det kjedelig.

Ton ned fjortiss-språket litt du.

krever minimum 1.7Mhz or what ever.
hehe...

 

Men til du som spurte, det ser ut til at ram er det største problemet med din maskin. Kjøp deg i det minste en 256mb brikke til, koster ikke mer enn et par-tre hundre. :thumbup:

Endret av petter;
Lenke til kommentar
Skal mann kunne spille et spill og i tillegg ha en "opplevelse" for å si det sånn. Så nytter det ikke med en maskin som liksom er innen minimum av det spillet krever.spiller vil hakke som bare det. Det vil langt ifra bli noe flyt i det hele tatt. Det hjelper heller ikke mye som du sier.Sleng på litt mer ram så funker det bra men vil lagge litt.Hallo..

 

Det at ett spill krever minimum 1.7Mhz or what ever.Så vil det ikke si at det vil gå så knirkefritt engang at det blir noe gøyt å spille.

 

Hakker et spill noe sinnsykt så blir et spill uansett hvor gøyt spillet så blir det kjedelig.

Ton ned fjortiss-språket litt du.

krever minimum 1.7Mhz or what ever.
hehe...

 

Men til du som spurte, det ser ut til at ram er det største problemet med din maskin. Kjøp deg i det minste en 256mb brikke til, koster ikke mer enn et par-tre hundre. :thumbup:

tror han mente Ghz.

Endret av vegis
Lenke til kommentar
eg har dårligere data en trådstarter, men 1024Ram, og min data takler BF2 med kun litt lag, og trådstarter spurte bare om maskinen taklet BF2, ikke om den greier BF2 på høyeste kvalitet

 

Ok.er med på den..at du har mye mere ram enn trådstarter.

Men hvilke oppløsning er det du spiller på da?

Kan ikke være noe høyt det.kan vel sammenligne din oppløsning med en ps1..hehe

(tok kanskje litt hardt i der)

 

Har du en Psu på 250W?? er ikke det veldig ustabilt???

forskjell på årtlige watt og jalla watt...

 

Når min pc er i sving, bruker den litt over 300 watt (målt med watt meter)

 

Pentium D dual core 3.0 ghz

4x512 mb brikker

ati x850xt

6 harddisker

1x dvd brenner

enda eit skjermkort (trekker strøm)

scsi raid pci kort (også ein scsi disk)

 

eg vil tru eg har meir stash inni maskina som krever masse meir strøm enn kva han har, så 250 watt går nok bra.

 

 

Det er ei myte at pc'er trenger 400-500 watt.

Lenke til kommentar

Jeg spiller Battlefield 2 på min laptop (p-m 1.7, 1024, mRadeon 9700).

 

Det funker helt fint. Dermed fungerer det helt sikkert bra på maskinen din også.

 

Naturligvis ser det ikke like fint ut som med et x800 kort, men det kan man heller ikke forvente. Det ser likevel veldig bra ut, og det flyter fint. Løp og kjøp.

 

(Evt. test demoen først - så får du et inntrykk selv)

 

EDIT:

Løp og kjøp RAM også...

Endret av Noiria
Lenke til kommentar

Det er forskjell mellom å spille på nettet, og å spille hjemme. Spiller du på nettet, så blir du straffet hardt for å ha en treg PC. BF2 har fått kritikk for å være temmelig dårlig som singelplayer-spill, men det er vel litt opp til den enkelte å synes noe om det.

 

Uansett så bør du opp i 1 GB med RAM for å spille BF2 (hvis du har DDR-RAM. Dersom du har RD-RAM, så bør du kjøpe et hovedkort som støtter DDR). BF2 er det mest minnekrevende spillet som finnes. Dessuten så bør du i aller høyeste grad vurdere å overklokke CPU´en din, som kan gi deg en stor ytelsesøkning helt gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...