Gå til innhold

Quest fra en høne!


Anbefalte innlegg

Ja, faktisk fikk jeg en quest fra en høne. Gå til skjulet ved Saldeans Farm i Westfall, lag en /chicken macro, spam macroen på en høne, etterhvert skal det stå "The chicken looks quizically on you. Maybe you should inspect it?", snakk med høna, så får du en quest. Gå til Saldean (han mannen utenfor huset på andre siden av jordet) og kjøp Chicken Food. Gå tilbake til høna, og gjør ferdig questen. da popper det frem et egg som du kan bruke. Da får du "Chicken Egg" som du kan summone en høne med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde det selv på Argent Dawn, og ble reportet av fire stykker fordi de mente det var spam. Jeg sa at det var en quest, men selvfølgelig trodde de ikke på det, og skjelte meg ut.

 

edit: Jeg gjorde dette på en av hønene i Goldshire, altså er det mulig flere steder.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Jeg fikk questen og høna etter å ha spammet /chicken bare 3 ganger.

Da en venn av meg skulle prøve det samme senere, var han ikke fullt så heldig, og måtte spamme det i flere minutter før det skjedde noe.

Da har du vært heldig. Det har sikkert vært noen der før deg og spammet mens så orket de ikke mer eller noe, da fikk du din quest "gratis" :-)

Lenke til kommentar

Jeg vil tro hordes kan få høne og ved å:

 

Klikke på samme høna med /chicken, til du får questen.

 

For å skaffe maten, kan du avtale med en fra alliance (gjennom forumet her fks) slik han kan legge ut hønematen på auksjon på den derre natural AH greiene.

Gi høna maten og vips, fix du har ett egg:P

 

Eller: du kjenner en alliance, han gjør hele questen uten å plukke opp egget, det gjør du;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...