Kjekssjokolade Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Skulle det komme ut et nytt Age of Empires spill? Hvist ja (håper) når? Etter min mening: age of empires, age of empires: fall of rome, age of empires II: the age of kings, age of empires II: conquerors, de beste spillene som er laget, ever!
TST Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)
The Very End Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Det skal vist nok komme et Age Of Empire 3. Når det kommer kan jeg desverre ikke si helt klart, vet ikke. Men tror at jeg har hørt snakk om november i år, men dette er mer gjetning..
ttt Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Age of Empire 3 skal kome i løpet av 3. kvartal i år. Du finner litt meir informasjon om spelet, pluss nyttige linker, på produktsidene til gamer.no. http://gamer.no/product.php?productId=25496
Kjekssjokolade Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 takk for alle svar. Det spillet ser ut til å bli rålekkert
Jankee Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Stenges Sidan trådstarter tydelegvis ikkje var interessert i å endre emnetittelen etter påtale, blir tråden stengt.
Anbefalte innlegg