Gå til innhold

Longhorn får nytt navn!


Anbefalte innlegg

Stemmer, men en skal jo gjerne også skrive det en del ganger i diverse forum.

Kommer kansje en fornuftig forkortelse på det.

Gosh golly, tre bokstaver ekstra hver gang man skal skrive Windows Vista (i forhold til Windows XP) ... the horror!

Endret av miCro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei dette var et latterlig navn. Altfor tungvint å uttale. Fem bokstaver blir i det meste laget (til Windows).

Nok et lite gjennomtenkt utsagn. Det er det samme i dag: Windows [Ekspe], mot Windows [Vista]. Noen forskjell i lengden på det som uttales? Neppe.

Stemmer, men en skal jo gjerne også skrive det en del ganger i diverse forum. Kommer kansje en fornuftig forkortelse på det.

Ang skriving så ønsker jeg det faktisk også velkommen. I en løpende tekst skiller Vista seg mindre ut enn XP, og jeg tror det kommer til å bli bedre å lese (men jeg er ikke sikker). Og når alt kommer til alt, det er uansett vesentlig kortere å skrive "Microsoft Windows Vista" enn både "Microsoft Windwos Server 2003" og enda tidligere "Microsoft Windows 2000 Professional".

 

Hvis det er et produkt fra Microsoft man skal kritisere for lengden på navnet så må det være "Microsoft System Center Data Protection Manager 2006", puh!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...