Gå til innhold

Trenger et par Dremel-guider!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Denne kan kanskje hjelpe deg. Ellers har jeg bokmerka en side, men jeg må lete etter den. Det er ikke vanskelig, Dremel er gøy :dremel::thumbup:

EDIT: Vågebu fant den jeg leita etter

Endret av sigen
Skrevet
Takk til begge to.. :) Vet om begge sidene, men tenkte ikke over at de hadde guider.. Får øve meg litt på kabinettet til dama da! :evil:

GI OSS BILDER AV PALO ALTO!!! :D

Skrevet

Et møkkakabinett.. :p Kjøpte PC til henne som bursdagsgave! ;) Får se hva jeg gjør.. Gravere litt kanskje? :whistle: Skal lakke det noe også.. =D

Palo Alto? Det døde kreket mitt? Får se hva jeg gjør med det gitt.. Skal nok bygge helt ny kasse snarest mulig! Altså, i starten av september får da får jeg masse fine penger.. :) Og når det er tomt for de pengene venter en bursdag på meg den 10. oktober!

Skrevet

Har bare et lite råd. Da deg god tid. Dremel spinner opp til 35.000 omh, og et lite feilgrep kan lage en sabla stygg ripe. Masker godt rundt der du skal skjære. 2-3 lag de første gangene :)

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

var det ekte dremel?

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet
Ekte Dremel Multipro.. Du har fått med deg det ja Gönz? :p Var akkurat 3 igjen når jeg kjøpte den..

Damn boy! betalte 550 for min jeg :S

dremel :love:

Skrevet

På Byggmaker Gilhus der Natrium jobber.. Han som tipsa meg! Er ingen igjen nå, det er jo ikke så veldig overaskende populært med 800kr i "avslag".. :)

Skrevet
På Byggmaker Gilhus der Natrium jobber.. Han som tipsa meg! Er ingen igjen nå, det er jo ikke så veldig overaskende populært med 800kr i "avslag".. :)

Joda, mange igjen 3-5 stk :)

Nei, dette er ikke reklame, da byggmakker taper penger på å selge de så billig.

Skrevet

Ey Jarand! (Glisevask) Du må være snill med kabinettet som du ga meg til bursdagen min! Jeg vil ikke at det skal være fullt av hull etter at du er ferdig med det :p hehe .. Gid Glizeee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...