Gå til innhold

Fordeling av poeng i wow


Anbefalte innlegg

Jeg er druid ,nattalv. lvl23

Noen som har noen tips på poengfordeling?

Alle ser jo så kjedelige ut- øker kjangsen for å ikke bli truffet med 0,002% osv.

 

Siden jeg ikke finner magiske øyeblikk i wow tråden, kan jeg jo poste det her.

Hvem som healet hvem og gjorde hva var det umulig å se))

 

Jeg løp bortover vegen om møtte på en gruppe med 10 stk rundt lvl 17-23 .

Jeg ble med i gruppen og vi bestemte oss for å raide Tower of xxx med 40 finder i som var elite og lvl 24-26 + 3 bosser. Som respawna etter 30 sek.

Vi begynnte å sloss men ble eid noe kollosaltsinnsykt pga bossene healet seg selv.

Da vi så døden i øynene og alt håp var ute så vi en lvl 60 komme galloperende på en tiger og i en støvsky ble han til en mann som kom løpende mot oss med gnister sprutende etter seg, han trakk opp 2 swerd som var omslukt av glødene flammer og idet han nådde frem regnet det brann fra himmelen og hele bakken brant og gnister sprutet overalt. vi ble alle kastet styrke og liv på og inni alle flammene kunne vi så vidt finne vår egen spiller for healing.

Da alt var dødt og vi fikk "hodet" vi var ute etter forsvant lvl 60 fyren like fort som han kom . En engel sendt fra himmelen? :love:

 

 

-----------------------------------------

Jeg så en lvl 60 paladin sloss med en lvl 26 druid i combat.

Druiden eide så sinnsykt i 15 min, han healet seg selv 100% hele tiden, så ble han en bjørn og tålte masse skade, så healet han seg selv igjen om og om igjen til all mana og alle manadrinker var borte. og lvl 60 fyren hadde 50% liv da han tilslutt vant.

Respekt! :thumbup: snakk om seiging med overpowered mana. Eller en rævva lvl 60 fyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vedder på at han har kjøpt kontoen på ebay eller noe, men han lvl 60 prøvde virkelig, løp rundt og kastet alle mulige spells.

Etter hvert slag mistet druiden 90% liv, men healet hele med en gang.

EDIT .TL

Endret av War
Lenke til kommentar

Hehe alltid morro når folk redder deg. Når Warrioren min var lvl 35+ eller noe, var jeg og questa i STV og hadde nettopp drept en horde. Så får jeg en hunter etter meg og jeg springer, og har lite liv. Plutselig hopper det ut en 60 mage fra en busk eller noe og AE'er hunteren til døde :D

Lenke til kommentar

Denne posten forsto jeg ikke en shit av.. Mulig det begynner å bli sent da..

 

 

Jeg så en gang en katt ..som hoppa på en rev... og jaga den bort.

Enten så bare sugde reven.. eller så bare pwnda katta. In teh bandit camp lizzom.

 

:hmm:

 

Svaret blir vel mere eller mindre: "Ka zzo" ?

Endret av Blakken
Lenke til kommentar
Denne posten forsto jeg ikke en shit av.. Mulig det begynner å bli sent da..

 

 

Jeg så en gang en katt ..som hoppa på en rev... og jaga den bort.

Enten så bare sugde reven.. eller så bare pwnda katta. In teh bandit camp lizzom.

 

:hmm:

 

Svaret blir vel mere eller mindre: "Ka zzo" ?

Velkommen tilbake fra ferien din, og du har fortsetter fram som før skjønner jeg med konstruktive innlegg...

Lenke til kommentar
Jeg så en lvl 60 paladin sloss med en lvl 26 druid i combat.

Druiden eide så sinnsykt i 15 min, han healet seg selv 100% hele tiden, så ble han en bjørn og tålte masse skade, så healet han seg selv igjen om og om igjen til all mana og alle manadrinker var borte. og lvl 60 fyren hadde 50% liv da han tilslutt vant.

Respekt! :thumbup: snakk om seiging med overpowered mana. Eller en rævva lvl 60 fyr.

Då var i så fall den paladinen med på å holde han i live så lenge. En 60 paladin kan stunne mister 26 og ta livet av han før stunnen går ut ;)

Lenke til kommentar
Velkommen tilbake fra ferien din, og du har fortsetter fram som før skjønner jeg med konstruktive innlegg...

Kunne ikke være mer enig. Hvis man ikke har bedre ting å foreta seg enn sitte her og spy opp drit som det over, så kan man likegodt få seg en jobb. :p

 

Når det gjelder topic i tråden så er det en ting å blir reddet av noen fra sin egen faksjon, men jeg har faktisk opplevd å bli reddet av en fra motsatt faksjon også. Og det opptil felere ganger... (!)

 

Det var når jeg var ca. lvl 40 og drev og dasset rundt i Tanaris. Det er en eller annen questmob der som stealther og beveger seg over et ganske stort område. Dette visste så klart ikke jeg, og gikk meg rett på ham. (Med livvakter så klart...)

 

Disse tre sinte fyrene gikk umiddelbart til angrep på meg, og ting så ganske så mørkt ut til tross for inntak av potion. Det var helt til hele verden rundt meg druknet i flammene fra en lvl ?? horde warlock som dukket opp... Han gjorde rent bord med flammene sine og smilte til meg før han forsvant bak en liten fjellknaus.

 

Lettet som jeg var satte jeg meg ned og spiste / drakk litt før jeg gjøv løs på neste telt igjen. Etter ca. en halvtime kommer jeg til et telt der det er en kiste... Dreper flere av dem som holder til rundt teltet og sniker meg frem for å loote kista. Det likte ikke to stealthede rogues som sto inne i teltet... Disse drar også med seg en NPC warlock fra teltet ved. Igjen ligger jeg tynt an, og igjen kommer den samme horden meg til unnsetning.

 

For å gjøre det hele komplett så redder han meg en tredje gang senere på dagen når jeg har tatt meg vann over hodet i piratleiren lenger sør i Tanaris. :)

 

Og hvem sa at horden bare bestod av tullinger?

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar
3 dumme spm.

Hvilken spillere kan lage glød på våpen?

Hva trenger de og hvor mye koster det dem å lage?

De som har enchanting kan lage glow, det koster fra 30s til 100g alt etter kva slagsglow du skal ha.

 

Og forrestsen, en lvl 26 ville ikkje klart å få inn et eneste slag eller spell på en lvl 60, og lvl 60en ville drept han på 1 slag, paladinen skulle klart å drept han på 10 sek uten våpen og armor, så tviler på at druiden holdt it i 15 min.

Lenke til kommentar

 

Og forrestsen, en lvl 26 ville ikkje klart å få inn et eneste slag eller spell på en lvl 60, og lvl 60en ville drept han på 1 slag, paladinen skulle klart å drept han på 10 sek uten våpen og armor, så tviler på at druiden holdt it i 15 min.

som sakt, jeg skrev hva jeg så, for alt jeg vet tullet dem bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...