Gå til innhold

"Liten" stillegående kjøler til radeon 9700


Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg prøvd å få hjelp til mitt problem i Overklokking -> Kjøling - Luft og Hardware -> SFF-barebone og stue-PC uten noe respons, så da prøver jeg her (er jo skjermkort-relatert). Problemet mitt er som følger:

 

Forsøkte å poste dette i overklokking -> kjøling luft, men var lite respons der, kanskje noen som har bedre kunskaper her?

 

Har et Radeon 9700 kort tilovers, og tenkte å putte det i barebone maskinen min. Kabinettet er et AOpen XC Cube EZ18.

 

Jeg har tidligere fjern en zalmann heatpipe, men den er det rett å slett ikke plass til i denne maskinen. Kan dere anbefale en GPU-kjøler som er stillegående (skal ikke overklokke), og samtidig er ganske liten?

 

Legger ved noen bilder som viser litt tingenes tilstand:

 

siden1.jpg

Bilde fra siden.

 

siden2.jpg

Bilde fra siden nr 2.

 

bak.jpg

Bilde bakfra, her ser man at heatpipen også har en "bakside" som dekker pci-kortplassen (der har jeg et trådløstnettverkskort atm som gjerne skal få plass).

Endret av vembi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som om det blir trangt gitt, har tatt noen nye bilder med stock-viften festet på. Viften er ca 1 cm høy, er lite luft mellom den og kabinettet nå.

 

siden-m-vifte.jpg

Viften montert på, fra siden.

 

siden_flaske.jpg

Plasserte noe ved sidenav (olivenoljeflaske) for å illustrere hvor liten plass det er.

 

Likte ikke støyen på stock-viften. Kjedelig å måtte ofre stillheten for å øke gfx-"powah" i barebonen min :no: . Noen som har noen andre ideer? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...