Gå til innhold

Euro Guilds Info

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har mekket meg en char på burning blade nå så tenkte jeg skulle orientere meg litt om guilds rundtomkring på servern min og på andre server.

Hva guilds er liksom "store" i europa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er du horde, så har du

Clan Skallagrim

Ephorate

Seven Emperors

Refusion

Harlequins

The Valour Legion

som er store

Er Harlequins så store? Har bare sett én derfra.

Nå er jeg alliance da menne..

Skrevet

De som gjør MC alene på horde side burning blade er :

Grim howl

Clan skallagrim

refusion

Ephorate

vet de tre siste bare tar inn lvl 60s, grim howl vet jeg nesten ikke noe om

Skrevet

Takker for info, litt mer innsikt i euro nå ;) Nå var det bare og få no lvls på min tauren warrior da ;)

Skrevet

Forresten er det noen som har info på hjemmesidene til disse guildene dere postet? Fant Axemen.org men resten var ikke så lett og spore ned..

Skrevet

Takker så meget.. ;) Er noe dritt og sitte på jobb og ha lyst til og hjem og spille.. men er fredag så det er jo knall med helg ;)

Snart ute av barrens og general chat (lol) satse på at min andre horde char blir høyere enn lvl 40.. litt lei Alliance nå da jeg har lvls 60s der alt så blir morro etter lvl 40 på horde side ;)

Skrevet
Takker så meget.. ;) Er noe dritt og sitte på jobb og ha lyst til og hjem og spille.. men er fredag så det er jo knall med helg ;)

Snart ute av barrens og general chat (lol) satse på at min andre horde char blir høyere enn lvl 40.. litt lei Alliance nå da jeg har lvls 60s der alt så blir morro etter lvl 40 på horde side ;)

hvilken class spiller du ? ta åsså kjøp noe swiftthistle til meg i barrens general, alten min er ute av det derre og da er det vanskeligt å få tak i billig swifts :innocent:

Skrevet
Spiller Warrior atm, få ingame nick så kan jeg godt ordne noe.

se min sigg den er god som gull alt hva jeg eier det er gult som den (erm wtf pwn )

uansett ingame nick er Haku, og vel charen i signaturen er vel den ... ooooh see my hat see my hat its made of real bat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...