E-Dog Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Greetings! Forleden var jeg i en raid group i BRD og vi tok ned Emperor og hans elskede Princess, og Swiftwalker Boots droppet (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12553). Vi var to rogues i raid gruppen, jeg trengte de og var den eneste som rullet. Jeg fikk opp en melding at jeg hadde vunnet de, men ikke noe "You recieve loot: Swiftwalker Boots". Merk; jeg hadde plass i backpacken (den var ikke full), men de var ikke der! Jeg sendte dermed en melding til GM (Item help) 18/07/05, men har fortsatt ikke motatt støvler, eller et svar. Har dere noen erfaringer med reply fra GM? Hvor lang tid bruker de på å svare? Litt usikker på om meldingen min inneholdt mer enn 500 tegn, men tror ikke det. Alle svar mottas med takk... begynnner å bli litt utålmodig her! ------------------------------ Char.name: Snik Class: Level 60 NE Rogue Server: Silvermoon
ilex Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 har du sjekket mailen din? ikke den in-game, men den faktiske mail konto'en din som du har oppgitt til blizzard. det er der du får svar
E-Dog Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Jepp, fikk sjekket den nå.. dårlig med svar der Ufattelig lang tid de bruker på å svare!
TRS Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 (endret) har du sjekket mailen din? ikke den in-game, men den faktiske mail konto'en din som du har oppgitt til blizzard. det er der du får svar man kan få svar på mail ingame også, samt i form av whisper, hvis man er online Når jeg sendte ticket om noe penger jeg mistet pga en AH bug, så tok det 3-4 dager før jeg fikk svar, det var det samme standard bullshit svaret dog, om at de ikke refunderer penger eller items, og om at man må være forsiktig med buyout's. Tydeligvis hadde de ikke lest hva jeg skrev i ticketen, og selvfølgelig ikke undersøkt saken (regner med de logger ah transfer's, ellers er de dumme), så aldri de pengene igjen. Så om du ikke får svar idag, eller senest i morgen, så send en ny ticket. Mulig du vil sjekke spam filter osv på e-post og, slik at den ikke blir slukt der. Endret 20. juli 2005 av TRS
Loeve Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Da benytter jeg anlendingen til å skryte litt av Sony Online Entertainment sin GM-avdeling. (Jeg spiller både EQ2 og WoW for tida) Jeg ble stuck i en benk i Nektulos forest, og mindre enn ett minutt etter at jeg filet bug report og petition kom det en GM på whisper. Innen to minutter fra alt var sendt var jeg fri igjen. <3 (Til gjengjeld liker jeg WoW mye bedre gameplay-messig)
JRL Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Da benytter jeg anlendingen til å skryte litt av Sony Online Entertainment sin GM-avdeling. (Jeg spiller både EQ2 og WoW for tida) Jeg ble stuck i en benk i Nektulos forest, og mindre enn ett minutt etter at jeg filet bug report og petition kom det en GM på whisper. Innen to minutter fra alt var sendt var jeg fri igjen. <3 (Til gjengjeld liker jeg WoW mye bedre gameplay-messig) Da benytter jeg anlendingen til å ikke skryte av SOE, som brukte 2mnd på å fixe et problem jeg hadde i SW:G Endret 21. juli 2005 av JRL
Mendel Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 (endret) Haha, jeg brukte 2 måneder på å forklare SOE at det var problem på forumet deres som gjorde at meg å mange andre ikke kunne logge inn. De forsto jo til slutt at folk hadde registrert seg med spesialtegn som é ol. Jeg hadde registrert meg som Méndel. Ufattelig at de i det hele tatt lot folk registrere seg med slike tegn De endra navnet mitt så var alt i orden. Spilte selv SWG... Endret 21. juli 2005 av Meendel
Haku Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 du ser aldri det der itemet i inv eller mail med mindre du går tilbake til brd og det droppper igjen ...
E-Dog Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Vil bare informere alle at jeg nå har fått tilsendt mine støvler fra GM teamet...
FJERNET111 Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Vil bare informere alle at jeg nå har fått tilsendt mine støvler fra GM teamet... Jøss, det var da uventet, men de har sikkert muligheter til å sjekke det du sier.
DataChild Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Da benytter jeg anlendingen til å ikke skryte av SOE, som brukte 2mnd på å fixe et problem jeg hadde i SW:G Powerups? :!:
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 ............ det var det samme standard bullshit svaret dog, om at de ikke refunderer penger eller items, og om at man må være forsiktig med buyout's............................. Det er tull. Har både fått items og gull tilbake fra GM. Men det kan ta opptil 14 dager før det er rettet på.
JRL Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Da benytter jeg anlendingen til å ikke skryte av SOE, som brukte 2mnd på å fixe et problem jeg hadde i SW:G Powerups? :!: få entrence til village quest, det bare spawnet ikke.
Blakken Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 På Euro kan du vente deg å måtte sitten en stund før du får noe som helt svar. En så liten sak driter de egentlig litt i selv om det er irriterende for den enkelte spiller. Jeg vil iallefall annslå 14 timer + før noe skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå