Gå til innhold

"Enhetsproblem" med GF6800 i BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har hatt problemer med at det står "There is a problem with your connection" og at spiller henger seg i 10 sek for så å dette ut i menyen med meldingen "You connection to the server has been lost."

Nå hang den seg også slik den pleier å gjøre før jeg dette ut i menyen, men denne gangen restartet hele pc'en istedet. Når den var ferdig bootet fikk jeg en feilmelding som jeg har lagt ved som vedlegg.

Noen som vet hva som er problemet? Bruker skjermkortdriverne på BF2 cd'en.

EDIT: Dette er faktiskt første gang jeg har fått noe nyttig ut av feilrapporteringen eller noen feilmeldinger i windows. :wee:

I samme slengen: Mulig denne skulle vært i skjermkortkategorien... Kommer vel en mod og flytter i tilfelle.

post-171-1121854776_thumb.jpg

Endret av -Teddy-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdater drivere til nyeste fra nVidia.

Årsaken til at du får melding om problem med forbindelse kan være at du valgte T1 eller høyere koneksjon i settings fremfor den andre (256kB eller noe). Velg den lavere (tregere) og prøv igjen.

Skrevet
Årsaken til at du får melding om problem med forbindelse kan være at du valgte T1 eller høyere koneksjon i settings fremfor den andre (256kB eller noe). Velg den lavere (tregere) og prøv igjen.

Har prøvd begge. Funker faktiskt like bra med T1. Har ei 2Mbits linje og ligger på 15-20 i ping, aldri sett den vært over det på battlefield og catch serverne.

Finnes det forresten noen "rate" "updaterate" og "cmdrate" i BF2?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...