Gå til innhold

idé til liten og blillig vannkjøling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt varmeproblemer med skjermkortet om sommeren og nå begyner cpu å få varme problemer og så siden jeg har miditower og lite pnger :blush: trenger jeg en liten og bllig vann kjøling, noe å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thermaltake Big Water er vel det billigste og beste alternativet, med henhold til pris. Jeg har selv det settet, og er fornøyd med det. Men jeg skal demontere det, da jeg synes luft-kjøling er tryggere over tid :)

Har du planer om og vannkjøle skjermkortet også?

Har du god luft gjennomstrømning i kabinettet? (Mange vifter, evt. hvordan er de plassert)

Luft kjøling er som regel billigere enn vann kjøling. Så har nok ville vurdert det litt.

Skjermkort og CPU har du?

Skrevet
Thermaltake Big Water er vel det billigste og beste alternativet, med henhold til pris. Jeg har selv det settet, og er fornøyd med det. Men jeg skal demontere det, da jeg synes luft-kjøling er tryggere over tid :)

Har du planer om og vannkjøle skjermkortet også?

Har du god luft gjennomstrømning i kabinettet? (Mange vifter, evt. hvordan er de plassert)

Luft kjøling er som regel billigere enn vann kjøling. Så har nok ville vurdert det litt.

Skjermkort og CPU har du?

link til butikk? :p

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

litt kan du da gjøre selv...

Skrevet
det virker jo som det er bedre å sette pcn ute i skyggen en dette jo :realmad:

Du forventer deg ikke vannkjøling for 200,- gjør du vel ? :confused:

Skrevet
det virker jo som det er bedre å sette pcn ute i skyggen en dette jo :realmad:

Du forventer deg ikke vannkjøling for 200,- gjør du vel ? :confused:

nei men jeg bare leste litt om TTbig water og der var det ikke mye bra :thumbdown:

Skrevet

Nja.. det finnes da billigere enn det der. Billigste komplette der koster 1895 kroner.

Spørs litt hvilke krav du stiller det ;)

Sånn som han klagde seg over bigwater, så virker det nesten som om han forventer TEC til tusenlappen.

Skrevet

har ett asetek dual rad antarctica blokk sett komplett med uv-blå slanger. Følger også med gfx og chipsettblokker dog uten feste, men går sikkert ann å bruke strips eller noe. PM hvis du er int.

Skrevet

Pumpa på den første vil stoppe etterhvert, og du vil trenge ny pumpe :wee:

Seriøste svaret: Den ene er fra Thermaltake, og den andre er fra Zalman. Måtte jeg valgt, ville jeg gått for Zalman. ;)

Skrevet

Tror absolutt at Zalman er et bedre valg, fikk dog førstenevnte sett for under tusen lappen når det var tilbud hos netshop og kan ikke si at det var et dårlig kjøp.

Derimot er kvaliteten laber, må muligens sende inn reseratoren / plexi toppen så jeg får byttet den men det idiotiske er jo at da vil jo hele kjølesystemet bryte sammen imens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...