-Teddy- Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Må bare si at de fleste CS folk har mye å lære av BF gamere! Er vant med at folk står og blokker, whiner om gull og tk 24/7 i CS. i BF er det stikk motsatt. Man hjelper hverandre og stopper bilen om man ser et lagmedlem som vil haike. (Det hender jo at de rygger over deg men ) Kræsjet et helikopter eller to i BF2 istad, sa ifra på forhånd at jeg ikke var noe særlig god på heli flygning enda. Får da tilbakemelding om at "øvelse gjør mester, bare fly du =)". Etter kræsjet sier jeg jo "sorry", og de svarer med "np =)". Slikt hender bare ikke i CS. (Sikkert også fordi man ikke har helikopter i CS ) Måtte bare få takket dere. *Starte opp BF2*
Hammertime Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Så har jo cs det værste gaming miljøet og da, derfor jeg spiller med hud_saytext 0 (slik at du ikke ser hva folk skriver) de få gangene jeg spiller cs.
Hitman2k Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Ja det er sant det du sier der. Hvis du hadde gjort noe sånt i cs da hadde du blitt stempla for noob og bla bla.. hehe . Nå hake jeg spillt bf2 Men skal kjøpe meg det nå i dag ;D.....prøvde demoen til det og det var grise kult ;D. Endret 19. juli 2005 av Hitman2k
~Alex~ Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Jeg tror CS miljøet kunne lært av omtrent alle andre miljøer. Btw, les denne tråden. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=262281&st=20 En ekte CS gamer er med der
RulleRimfrost Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Vent bare til konfirmasjonspenga begynner å ramle inn til knøttene, slik at de får råd til 6800GT. Da kommer de nok ryende i store dunger. Eller kanskje det er slik at noe med spillet ikke appelerer til folk som har ferdigutviklede språkferdighter og sosiale antenner.... Kan jo håpe.
mESA Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Men etter som jeg har forstått er det nesten ikke snakking i bf. Cs er det knstant noe i chatten. Cs trur jeg er det spillet som snakkest mest og tenkest minst.
<Iversen> Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Om folk slutta straffe deg for sine egne feil så.
Hitman2k Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Men etter som jeg har forstått er det nesten ikke snakking i bf.Cs er det knstant noe i chatten. Cs trur jeg er det spillet som snakkest mest og tenkest minst. Hehe ja der sa du noe helt enig Endret 19. juli 2005 av Hitman2k
Elendil Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Omtrent all snakkingen i CS er drittslenging. Litt av grunnen for at det er mindre snakking i BF, er fordi du begynner å spille igjen etter 10-15 sekund.
Crispin Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Så og si hver gang jeg spiller css, så slenger folk dritt og klager, og krangler. Åååå omfg hvorfor klarte du ikke drepe han? JÆVLA BLOKKING; TEAM FLASH, Jævla noob, du må da vite at bla bla. Her er det ALDRI snakk om og gi råd, eller og være uenig på en saklig og ok måte. Blir da ikke snakket så mye i battlefield, men har aldri opplevd at noen har vært særlig uhøflige og plagsome. Bare synd jeg som regel føretrekker og spille Css
.tomf Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Til alle dere som ikke liker CS-miljøet, spill pcw med noen venner, enkelt og greit. Eller hud_saytext 0 i console på public. Og denne posten var ikke ment til å forsvare CS-miljøet, so don't get me wrong.
r0zie Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Kan ikke si at jeg er imponert av bf2 miljøet men, vertfall ikke public.. Kan ha noe med at jeg har spilt UT2004 over lang tid, hvor samfunnet er mye mer mindre og kompakt og sammensveiset i forhold til andre spillsamfunn.. bare en teori fra min side De norske bf2 spillerene (dere så leser mao) virker mye greiere enn de jeg har spilt med, litt synd at jeg ALDRI kommer meg innpå noen norske servere :\
iStephano Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Faktis de norske gamer`e jeg har spilt mot bf2 synes jeg og være umodene og barnslig. Ikke i det siste på servern til gamer men mange andre. Uff og uff, men men nå etter jobben skal jeg spille igjen og håper på og møte noen hyggelige folk som og spiller rent og pent
r0zie Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Håper vi får en "Serious gamers only" server snart.. Det hadde vert utrolig koselig..
-Teddy- Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 Til alle dere som ikke liker CS-miljøet, spill pcw med noen venner, enkelt og greit. Eller hud_saytext 0 i console på public.Og denne posten var ikke ment til å forsvare CS-miljøet, so don't get me wrong. Ja, jo, pcw er bedre enn pub i CS, men sånn er det vel i alle spill. Hender jo at man hører "nice" og "good job" i CS. Noen servere på Cs er det faktiskt bare hyggelige folk og, så det er både-og. Spiller bare på norske BF2 servere (catch og battlefield.no) og jeg har egentlig ikke hørt så mye galt. Er jo ok når commanderen skriker at nå må folk gå til sine posisjoner når de kke gjør det.
.tomf Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Mhm, på serveren jeg henger på er det ofte sånn. Men noen dager det bare er fylt opp av whinete fjortisser som skriker cheat hver gang de blir tatt hs på.
Dandar Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Dette er helt korrekt. I BF er det lite snakking og kun ett få (som jeg har opplevd) blir skikkelig forbannet om du gjør noe feil. Ellers er det mye "np" osv. Edit: Leste den CS posten over her. Av og til begynner jeg og lure på hva som sitter i hodet på slike folk, den der er vel noe av det værste jeg har lest til nå. Noen bør hjelpe han der. Endret 19. juli 2005 av Dandar
brd Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 -CS Miljøet er dårleg -bf2 Miljøet er middels -Gw miljøet bra
Crispin Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Gw...har egentligt ikke kjempe bra gode erfaringer. Altfor mange snakker ikke engelsk, og når jeg snakker engelsk så er det stfu. Lassevis av plagsome "wow" personer som whiner om quest og penger. Er negativt innstilit til spillet, da det er lite engasjerende og veldig simpelt. Kanskje derfor jeg svart maler det sånn.
Elendil Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Synes Guild Wars miljøet er greit, men det var vel ikkje det man snakka om no...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå