Gå til innhold

dålig 3dmark2001se med g-force4600 o P4 2.4ghz


propel

Anbefalte innlegg

fikk 5678 poeng på 3dmark2001se .

Hva e galt?

 

spes: P4 (NW) 2.4

asusPt533-c,256 mb pc 1066 rdram(kingstone),asus g-force 4600,ibm 10 scsi disk ultra 160,

 

win2k + sp3

og siste offisiell nvida driver.

 

denna maskinen skulle daske livet av det meste nor det gjaldt 3dmark poeng men nei da!...5678 er ikke mye å skryte av..Så hva er galt?

Har instalert asus chipsett drivere+vgart driver+ intel application accelerator,DX8.1

 

fikk 164 i cpumark er det bra?

 

noen som vet feilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikke noe å henge seg opp den benchmarken.

Du har den sikkert innstilt på 4xanti-aliasing ellerno. Driter stort sett i 3dmark, bare putter utstyret inn i maskinen, og funker alle spill som de skal fortsatt (bare mye raskere) er jeg fornøyd.

Og det kommer sikkert du også til å bli du med ti4600 :smile:

 

Ikke ta en benchmark så altfor hardt. Juster på innstillingene og prøv igjen hvis du absolutt MÅ.

Ellers kan du jo installere Morrowind, går det i 50fps utendørs med den flotte vanneffekten, hvem bryr seg om 3dmarks?

Lenke til kommentar

Den scorene er alt for dårlig, du burde ha dobbelt så mye synes jeg. Har du forandra på noen settings i egenskaper for Gforce4ti4xxx? pass på at (tilate at programmer kontrollerer anti-alasing modusen) er valgt ikke bruk manuell. prøv deg frem, jeg hart alt mitt på standard settings.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...