Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig bra! Kjempe orginalt! Du må jo kle inn CD-Rom'en i en sånn boks og da!

Takk! Skal ikke ha noe cd-rom på den. Har Cd-rom på nettverket om det skulle bli nødventig.

 

 

Ser bra ut. 

 

Det skal mye pussing til for å få bort de skrapene, hadde du dekket området med maskeringsteip først hadde du ungått dette.

Kanskje sparkling er den beste måten å fjerne skrapene på?

Hmm... har ikke veldig lyst til å sparkle, men vi får se hva som skjer. Burde nok brukt teip ja.. :nei: Men jeg har pussemaskin, så jeg trur jeg skal klare å pusse det vekk.

Endret av torsk
Lenke til kommentar
Skal du lakke?

 

Edit: Gå å kjøp deg et multiverktøy til 199,- på clas, da er blri det arbeidet du holder på med mye lettere.

Jeg vurderte å lakke, men trur jeg dropper det. Blir nok til at jeg pusser. Børsta aluminium ser tøft ut. Kan jeg polere det etterpå for å få en litt mer blank overflate?

Lenke til kommentar

Planen fremover er å vente til søndag eller mandag og gjøre ferdig prosjektet. Jeg er ikke hjemme nå, så jeg får ikke gjort noe før søndag.

 

Ting som gjenstår (som jeg kommer på i farta):

  • Feste DC-jack
  • Feste PSU
  • Lodde på audio-jack kontaktene
  • Pusse vekk riper
  • Feste side-grillene
  • Polere?

Endret av torsk
Lenke til kommentar

Update

 

I dag har jeg fått lodda på kotakter på lyd-utgangene. Jeg testpussa også litt på den grytevarmeren jeg hadde tilovers, men jeg likte ikke resultatet, så jeg bestemte meg for å la vær å pusse. Istedet kjøpte jeg et middel for stål som skulle sørge for fin overflate. Det ble ikke merkbart bedre, og det er fortsatt endel stygge riper på kabinettet. Mesteparten av dette er bak, og derfor ikke så synlig. Får se om jeg gidder å kjøpe 2 nye grytevarmere og starte på nytt litt senere. Prosjektet er ihvertfall så godt som ferdig.

 

131.JPG

132.JPG

133.JPG

134.JPG

135.JPG

136.JPG

137.JPG

138.JPG

139.JPG

140.JPG

150.JPG

151.JPG

 

Driver nå å fikser på software ting. Når det er ferdig vil jeg slenge ut noen bilder av pcen helt ferdig tilstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...