Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med det er ledningsDremel.. Det jeg vil ha uansett! :) Får ringe og sjekke imorra, før jeg gidder å dra ut dit i det hele tatt.. Kan jo hende Natrium har gosset seg med en vill liten spøk her!

Hadde vært merkverdig om det bare hadde vært på Byggmakker Gilhus, egentlig.. Kan spørre om det imorra i samme slengen! :)

Lenke til kommentar

Er dette NM i off-topic? :p Takk for positive kommentarer folkens, og takk for forslaget Natrium. Trur jeg dropper å kjøpe det forløpig ihvertfall. Kjøpte noen slipe-munnstykker til drillen min på biltema, og det funker greit.

 

Update!

 

Har fått gjort litt i dag også. Gidder ikke å skrive så mye nå, så jeg slenger bare ut litt bilder:

111.JPG

112.JPG

113.JPG

114.JPG

 

Hovedkort fester montert:

115.JPG

 

Jeg monterte et blekk i midten for å få konstruksjonen mer stabil:

116.JPG

 

Har begynt på CF-card slotten:

117.JPG

 

Regner med å bli ferdig så godt som ferdig med prosjektet i morgen. Det som gjenstår er:

  • Gjøre ferdig CF-card slot
  • Feste og lage hull til jack-pluggene
  • Lage hull til LAN, strøm og antenne
  • Lage hull til og feste start-knapp
  • Feste WLAN kort og PSU
  • Lage og feste sidevegger
  • Litt pussing++

Har nok å gjøre for å si det sånn.. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg lurer derfor på om jeg skal gå til innkjøp av en dremel

Byggmakker Gilhus selger dreme til 199 kr nå :)

Det var billig, hvor ligger den butikken?

Det er ikke kødd, og den ligger rett innafor døra. Det er ledning, og jeg vet ikke hvordan det er med de andre byggmakker foretningene.

Men nå var det way off-topic her :) Lurer dere på mer, ta det over PM.

 

 

Trådstarter: Genalit oppsett! Begynner å mimre litt fra prosjekt BeQuiet jeg nå. Stå på!

Lenke til kommentar

Går litt OT igjen med å melde at jeg ringte Gilhus for 5 minutter siden, og de hadde den billigste Dremel Multipro (395JH, den som er utgått på Clasern) til 558kr tror jeg det var.. Kan godt hende han ikke hadde noe oversikt over tilbud og sånt, men får heller ta meg en tur å kikke litt! Må dit uansett for å skaffe noe annet verktøypiss..

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Update!

 

Ting tar tid! Ble ikke ferdig i går slik som jeg hadde håpt på. Fikk alikevell gjort en god del. Får vel slenge ut litt bilder.

 

CF-slotten:

118.JPG

119.JPG

120.JPG

 

Audio-jack kontaktene:

121.JPG

 

USB:

122.JPG

123.JPG

 

Lagde feste til USB:

124.JPG

125.JPG

 

Jeg fant ut en genial måte å feste WLAN kortet. Hele kortet er kun festet ved hjelp av antennen. og kortet henger forbausende stabilt:

126.JPG

127.JPG

 

Power-knapp:

128.JPG

 

Dagens siste bilder:

128.JPG

130.JPG

 

Jeg er klar over at ikke alt er like rett og at det er endel riper og spor. Sater på å få pusset bort ripene og pynta litt på kantene. Jeg er litt usikker på hviket type pussepapir jeg skal bruke. Er det noen som har noe tips angående dette? Bør jeg bruke maskin?

 

Jeg er borte nå, så jeg får ikke gjort noe mer før tidligst på søndag, men det er ikke så mye som gjenstår. Etterpå skal jeg forresten på posten å hente "PCI-forlengeren".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...