Steina Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Er det et eller flere spill du ALDRI har kommet deg igjennom? Spilt spillet mange ganger helt til du kommer til et vanskelig pungt langt utti, så gir du bare opp gang etter gang? Det har jeg. Et spill jeg aldri har kommet meg igjennom er "Far Cry" Har spilt det MANGE ganger, men aldri klart og kommer meg igjennom det. Det sier vel litt om at spillet er veldig langt. Tror det er flere, men kommer ikke på noen for øyeblikket Spoilers frabes om ikke det er sterkt ønske for det. -Steina
Smooth Ceiling Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ikke si det da.. har ikke begynt på Alone in the dark 4 ennå.. Deus Ex 2, sluttet å spille når jeg var nesten halvveis antar jeg. Mistet helt inspirasjonen i forhold til det første DE, vanskelig å forklare nøyaktig hvorfor, men det var ikke GUIet. The Sims 2.. hæhæ. Kjøpte det, spilte litt, skapet. Skal prøve igjen siden, men det treffer meg ikke spesielt mye i hjerterota. GTA: VC. Fordi jeg h.a.t.e.r. brannbiloppdragene. Det er de og et par runder i arenaen som gjenstår for å få 100%, men jeg ble så lei at jeg avinnstalleret (lagret selvfølgelig profilen for å fullføre senere en gang). GTA: SA vil jeg sannsynligvis aldri fullføre.
kenneth11 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 TOCA Race Driver 2, GTA 2 (Har fullført med cheats)
Cultofluna Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 TOCA Race Driver 1 og 2 Doom 3 ble jo drittkjedelig i lengden jo
Elendil Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Toca Race Driver 2 er veldig vanskelig, har ikkje kome noko lang for å seie det på den måten.
Cultofluna Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Toca Race Driver 2 er veldig vanskelig, har ikkje kome noko lang for å seie det på den måten. Tror jeg klarte å komme meg sånn ca 30% inn i det før jeg gav opp Bilene blir for vanskelige å kjøre igrunn, bakhjulstrekkerene er helt ekstreme å svinge med.. Nå tror jeg cd'en er ødelagt
Steina Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 JA! Doom3 har jeg aldri fullført, selv om jeg kjøpte det dagen det kom ut. Blir ekstremt kjedelig i lengden.. Har spilt det 2ganger tror jeg
ErlendRU Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Far Cry her også.. Kom ikke så veldig langt en gang SWAT 4 også.. Var vel mer at jeg gikk lei det det da.. Kanksje jeg skal prøve meg litt igjen
TST Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Dette anses som en telletråd uten de store kvalitetene over seg. Tråden kommer kun til å ende opp i en eneste stor smørje, der brukere kun legger inn lister over spill de ikke har kommet seg gennom. Derfor blir den stengt.
Anbefalte innlegg