Gå til innhold

Hvilket bittorrent program

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er på utkikk etter et bittorrent-program med noen spesielle egenskaper..hvis det finnes da:

-Mulighet for å velge hvor lang tid det skal lastes opp etter at nedlastingen er ferdig (tid og/eller ratio)

-Sette individuell opp/ned hastighet på de forskjellige nedlastingene

-Helst ikke kreve for mye maskinressurser

-Helst kunne minimeres så ikonet kun synes ved klokka

Noen som vet om et som oppfyller disse kravene hadde det vært flott!

Tommy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror BitComet skal gjøre susen for deg.

I BitComet kan følgende gjøres:

- Mulighet for å velge både opp- og nedhastighet for de forskjellige torrents, både individuelt og felles for alle.

- Sette individuell opp/ned hastighet på de forskjellige nedlastingene. (Høyreklikk på torrent -> Egenskaper -> Avansert)

- Krever ikke allverdens av ressurser.

- Kan minimeres.

Et veldig enkelt og greit program med mange gode funksjoner. Jeg er hvertfall strålende fornøyd.

Endret av Jonnar
Skrevet
Jeg sverger til Azureus. Det har alt det Jonnar skrev, men dog ikke hvor lenge det skal lastes opp etter at nedlastningen er ferdig. (Tror jeg)

Det krever en del mye mer ressurser en BitComet da..

Skrevet
Jeg sverger til Azureus. Det har alt det Jonnar skrev, men dog ikke hvor lenge det skal lastes opp etter at nedlastningen er ferdig. (Tror jeg)

Jeg hadde sagt det samme helt til jeg skiftet til BitComet. Det tok opp altfor mye ressurser under nedlasting, så jeg byttet.

Tror ikke BitComet har den funksjonen heller. Har hvertfall ikke funnet den enda.

Skrevet
Jeg hadde sagt det samme helt til jeg skiftet til BitComet. Det tok opp altfor mye ressurser under nedlasting, så jeg byttet.

Synes fortsatt at Azureus er best. Den har aldri gjort systemet mitt treigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...