Gå til innhold

Hvordan "huske" folk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett, kan noen her hjelpe meg med å finne en plan som kan få han til å angre på det han gjorde mot meg? Den må selvfølgelig være "lovelig".

Nei, glem det! Du er smålig!

Jeg er en grei person. Jeg gir ting til folk som er på lavere levels enn meg hele tiden. Jeg liker å dra til Nortshire valley og kjøpe ting til paladinene som nettopp har startet. Men jeg synes ikke det er rett at noen gjør dette mot folk. Så, pengene er ikke det store problemet her. Men jeg vil lære han en lekse sånn at han slutter med dette.

Lenke til kommentar
Uansett, kan noen her hjelpe meg med å finne en plan som kan få han til å angre på det han gjorde mot meg? Den må selvfølgelig være "lovelig".

Har du masse tid og vil være litt plagsom starter du en alt. mailer 200 arrows til denne alten. drar til nærmeste mail box. deler disse arrowene opp og sender de 1 og 1. du får sendt mange arrows på 15 min. :whistle:

Endret av Ithkul
Lenke til kommentar
Uansett, kan noen her hjelpe meg med å finne en plan som kan få han til å angre på det han gjorde mot meg? Den må selvfølgelig være "lovelig".

Har du masse tid og vil være litt plagsom starter du en alt. mailer 200 arrows til denne alten. drar til nærmeste mail box. deler disse arrowene opp og sender de 1 og 1. du får sendt mange arrows på 15 min. :whistle:

hahaha :!:

Den var ond :w00t:

Lenke til kommentar
Uansett, kan noen her hjelpe meg med å finne en plan som kan få han til å angre på det han gjorde mot meg? Den må selvfølgelig være "lovelig".

Har du masse tid og vil være litt plagsom starter du en alt. mailer 200 arrows til denne alten. drar til nærmeste mail box. deler disse arrowene opp og sender de 1 og 1. du får sendt mange arrows på 15 min. :whistle:

hahaha :!:

Den var ond :w00t:

hm, kanskje han har noe verdifult i en post som blir slettet fordi han har for mange mailer i inboxen? :O

Lenke til kommentar
Uansett, kan noen her hjelpe meg med å finne en plan som kan få han til å angre på det han gjorde mot meg? Den må selvfølgelig være "lovelig".

Har du masse tid og vil være litt plagsom starter du en alt. mailer 200 arrows til denne alten. drar til nærmeste mail box. deler disse arrowene opp og sender de 1 og 1. du får sendt mange arrows på 15 min. :whistle:

Den hørtes bra ut, mener det ikke like greit da å bare send mailer uten noe innhold?

 

Jeg vil ikke lage en alt, han skal jo vite at det er meg. :)

 

EDIT: Kan ikke han bare trykke return på alle så kommer det 200 poster til meg?

Endret av Atomet
Lenke til kommentar
EDIT: Kan ikke han bare trykke return på alle så kommer det 200 poster til meg?

Han må trykke return på alle

Hehe, nå forstod jeg poenget med å lage en alt.

 

EDIT: Jeg skal prøve dette, men mener du fortsatt at jeg må sende piler i stedet for kun brev?

Endret av Atomet
Lenke til kommentar
EDIT: Kan ikke han bare trykke return på alle så kommer det 200 poster til meg?

Han må trykke return på alle

Hehe, nå forstod jeg poenget med å lage en alt.

 

EDIT: Jeg skal prøve dette, men mener du fortsatt at jeg må sende piler i stedet for kun brev?

Er lette med piler hvis du har CT_mail mod, for da kan du sende flere mailer på en gang

Lenke til kommentar
EDIT: Kan ikke han bare trykke return på alle så kommer det 200 poster til meg?

Han må trykke return på alle

Hehe, nå forstod jeg poenget med å lage en alt.

 

EDIT: Jeg skal prøve dette, men mener du fortsatt at jeg må sende piler i stedet for kun brev?

ville sendt piler ja. dersom han da tar imot pilene vil de muligens ta plass i inventoryen hans

 

har du venner på serveren kan du jo få de til å hjelpe deg å sende alt mulig skrot til innboxen hans. du vet de ubrukelige tingene som dropper i "AV-battle grounds" ? de er fine å sende, dersom du tar deg tid til det. ikke vært så mye tid spør du meg da. Det å bruke CT-mail ville spare noe tid ja. Kan sende opp til 30 mails til samme person på en gang.

Endret av Ithkul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...