Gå til innhold

Hvordan "huske" folk?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg møtte en veldig uhyggelig person i dag. Han var slettes ikke grei. Men jeg har lyst til å aldri glemme navnet hans. Finnes det noen mod som gjør at jeg kan skrive ned navnet på folk og skrive noen notater om dem? Den eneste måten jeg vet man kan skrive notater i WoW er å lage en "macro" og skrive notater i stedet for kommandoer.

 

EDIT: skrivefeil

Endret av Atomet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forklar hvordan han lurte deg, så slipper kanskje noen andre å gå i samme fella. ;)

Vi var en gruppe som skulle til Zul farrak(jeg er level 48). Jeg ba vedkommende om å dra til Gadgetzan for han var nærmest å hente masse vann fra en mage til gruppa. Han kom tilbake og sa at han hadde kjøpt juice i stedet for 2g. Jeg syntes synd på han for det var jeg som hadde bedt han om å skaffe vann så jeg tilbudte han å kjøpe all juicen. Jeg ga han 2g, men han ga meg kun juice for 96 s. Av en eller annen grunn forlot han gruppa veldig raskt. Jeg fant ikke ut at jeg var blitt svindlet før jeg dro til Gadgetzan og begynte å regne ut prisene. Han har ikke tenkt å gi meg pengene mine.

Lenke til kommentar

Har du virkelig tenkt å bruke tid og krefter på en fyr som "lurte" deg for 1 (EN!!!) gold? Hadde ikke engang ofra det en tanke, tar deg vel ikke lang tid å tjene en gull hvis du er høy nok level til ZF. Bare sett han på ignore og skriv inn en kommentar hvorfor du har ignore på han...

 

Mine to cents.

Lenke til kommentar
Har du virkelig tenkt å bruke tid og krefter på en fyr som "lurte" deg for 1 (EN!!!) gold? Hadde ikke engang ofra det en tanke, tar deg vel ikke lang tid å tjene en gull hvis du er høy nok level til ZF. Bare sett han på ignore og skriv inn en kommentar hvorfor du har ignore på han...

 

Mine to cents.

Ja, hevn skal jeg ha. Og det var en gold og 4 s!

Lenke til kommentar

Kan egentlig ikke bidra, men må si meg enig i behovet. Man møter innimellom (heldigvis ikke så ofte) andre fra samme fraksjon som lager "rør", svindler, mobber osv-osv. Da kan det være veldig bra å ha en eller annen add-on for slikt, og ikke "bare" bruke "ignore".

Lettere å få til en "pay-back" også, kanskje....? Hvis anledningen skulle by seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...