Gå til innhold

Bf2 Kompabilitet 6800

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekket lista for hvilke kort BF2 støtter, men ser ikke mitt nåværende kort GFX 6800. Har jeg leste feil, eller støtter BF2 rett og slett ikke kortet? Noen som har 6800 som ikke får spilt det?

Beklager om dette er skrevet om før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et 6800 (NU) klort, og det kjører BF2 helt supert. ingen problemer der, og ser heller ingen grunn til at ditt kort ikke skal kunne kjøre det.

Skrevet
Jeg har et 6800 (NU) klort, og det kjører BF2 helt supert. ingen problemer der, og ser heller ingen grunn til at ditt kort ikke skal kunne kjøre det.

Hvilke innstilinger kjører du med? nesten alt på fult

Skrevet

Hvilke innstilinger kjører du med? nesten alt på fult

Kjører alt på medium i 1024, med 4x AntiAliasing og ~8x AF.

Skrevet

Mitt "Leadtek 6800NU" kunne jeg heller ikke se på noen lister, men det funka helt fint. Eneste problemet jeg har hatt er at spillet ikke ville starte fordi "reforce" kjørte på feil skjermfrekvens. Spillet ville ha 60Hz mens reforce villle ha 75Hz og dermed quitta spillet hver gang det starta. Har nå endret litt på reforce frekvensene. Trodde det var skjermkortet, men heldigvis ikke. :w00t:

Skrevet

Kjører Bf2 med 6800gt, alt på max og med 1280x1024 - ikke'no problem her i gården!!!

Har litt lyst til å oppgradere med et kort til og kjøre dem i SLI :dribble: - Det kan bli fett det!!!! :thumbup:

Skrevet (endret)
Seier seg sjølv at 6800 går til BF2 :)

Nei, det er derfor jeg spør. Det stod ikke på lista, og derfor stilte jeg spørsmåltegn ved kompabiliteten. Kunne tenkes at NU versjonen ikke hadde noe de andre GT,PCI-E kortene hadde, selv om eldre modeller var oppført.

Endret av PreZiDenT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...