Gå til innhold

Synes du at Ravi & DJ Løv er bra?


StupidNick

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er dere så plaget av det? Hører selv på radio, men er jo bare skru ned lyden hvis det kommer noe man ikke liker.

Sant nok Stine, men det blir mye dødtid på radioen da, sangen spilles jo OFTE

Nei, får å si det sånn: Stiller noen med våpen stiller jeg med ammunisjon :devil:

Lenke til kommentar

Ravi & DJ Løv kan gå å henge seg.

 

Ta for eksempel Tsjeriåu eller hva fan de har kallt den... Her har de klart å blande inn en 80-talls hit (som forøvrig er mye bedre enn "tsjeriåu") og ødelagt den TOTALT. Og nei, jeg liker ikke originalen noe særlig heller, men den er da bedre.

Lenke til kommentar
(...)

Her har de klart å blande inn en 80-talls hit (som forøvrig er mye bedre enn "tsjeriåu") og ødelagt den TOTALT. Og nei, jeg liker ikke originalen noe særlig heller, men den er da bedre.

Går ut ifra at det er 'The Monroes' du mener, eller? :yes:

 

Jeg syns ikke den låta er så fæl jeg, verken i original eller "herpa" versjon.

Men det er nå min smak... :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke musikken noe serlig men veldig mange gjør jo det.

Men jeg får ikka matte stykket til å gå opp,

1 kortvokst stygg rød mann + 0 talent i å synge what so ever = super kjendis :ermm:

jaja, kanskje hvem som helst kan bli kjendis hvis man bare ser litt snodig ut og har noen fengende sanger der folk ikke skjønner et ord av hva du sier...

Lenke til kommentar
(...)

Her har de klart å blande inn en 80-talls hit (som forøvrig er mye bedre enn "tsjeriåu") og ødelagt den TOTALT. Og nei, jeg liker ikke originalen noe særlig heller, men den er da bedre.

Går ut ifra at det er 'The Monroes' du mener, eller? :yes:

 

Jeg syns ikke den låta er så fæl jeg, verken i original eller "herpa" versjon.

Men det er nå min smak... :ermm:

Sangen heter Cheerio og er laget av The Monroes.

Lenke til kommentar
(...)

Her har de klart å blande inn en 80-talls hit (som forøvrig er mye bedre enn "tsjeriåu") og ødelagt den TOTALT. Og nei, jeg liker ikke originalen noe særlig heller, men den er da bedre.

Går ut ifra at det er 'The Monroes' du mener, eller? :yes:

 

Jeg syns ikke den låta er så fæl jeg, verken i original eller "herpa" versjon.

Men det er nå min smak... :ermm:

Jeg klarer å høre på Tsjeriåu, men det er bare fordi jeg hele tiden sitter å venter på The Monroes sin del, som er 10 000 000 ganger bedre enn det stygge forferdelige tullet som pøser ut fra Ravi. The Monroes er konge, får bare håpe de får mer oppmerksomhet etter dette søppelet.

Lenke til kommentar

Venter fremdeles på at en overivrig reporter fra NRK skal intervjue meg i forbindelse med en Topp20-konsert hvor Ravi & DJ Løv opptrer. Når det skjer så skal jeg skrive meg inn i historiebøkene over hvor mange mishagsytringer det går an å presse inn i en eller flere setninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...