trtrtr Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hei, finnes det noe software som når vi merker av HTML kode vil vise tilsvarende "område" merket av i preview mode av HTML kode, slik som vi kan i Dreamweaver på Windows dersom vi har valgt "Code and Design" view. Forøvrig trenger ikke softwaren gjøre noe som helst annet, dersom den kan klare dette. Har sett på NVU, som er bra saker, men desverre mangler denne funksjonaliteten. Takk.
olear Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Du kan sjekke ut Quanta Plus (følger med KDE). Anbefaler at du holder deg til teksteditor, men det har du sikkert hørt før
xeon Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 screem er en mulighet, litt buggy sist gang jeg testet den dog
trtrtr Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Takk olear! Quanta ser ut til å gjøre susen. Under View->"VPL and Source Editors" finnes en slik mode som jeg var på jakt etter. Takk. Dette er noe jeg virkelig har bruk for. xeon, kunne ikke finne denne funksjonaliteten i screem. Hvor i programmet finnes dette? Takk.
pgdx Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Edit: Leste ikke første post... Anbefaler bluefish, selv om det ikke nødvendigvis gjør det du vil. Det er ihvertfall det jeg bruker til å lage mine sider. Endret 15. juli 2005 av drange_net
operaman Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Nvu er også fin til (x)html. Foretrekker Kate men det er en annen sak . Endret 15. juli 2005 av operaman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå