Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Gikk ut til loginscreenen min etter noe jall med alt-tabbing i går, og jeg fikk da dette flotte bildet - dette var en såpass grand liten bug at jeg nesten måtte dele det (Ja, det funka etter en restart av WoW)
Canute Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 (endret) nice >_< så ut som en slags pirat. Endret 15. juli 2005 av Zevz0r
Intimvask Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Teit at så mange skal ha problemer med WoW etter den nye patchen. Jeg har ingen problemer! :/
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Teit at så mange skal ha problemer med WoW etter den nye patchen. Jeg har ingen problemer! :/ Dette er overhode ikke en klage, egentlig - jeg lo temmelig godt når jeg så det, og selv synes jeg siste patchen er ok. (Har ikke merket så mange store forskjeller - men knapt ingen negative iallefall)
phnx85 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg tror symbolet på skjorten betyr at du kjører cracket versjon av WoW :!:
Intimvask Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Teit at så mange skal ha problemer med WoW etter den nye patchen. Jeg har ingen problemer! :/ Dette er overhode ikke en klage, egentlig - jeg lo temmelig godt når jeg så det, og selv synes jeg siste patchen er ok. (Har ikke merket så mange store forskjeller - men knapt ingen negative iallefall) Jeg mente ikke at du klaget, men jeg har bare sett så mange som har problemer etter den nye patchen har kommet! Men det var for øvrig en ganske morsom bug.. Rimelig teit å se at lysene til øynene er plassert midt i panna :!:
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 du spiller på SHATTERED hand... No shit? Står både i sig og på bildet, så det var vel en dead giveaway
henrik_s Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 du spiller på SHATTERED hand... No shit? Står både i sig og på bildet, så det var vel en dead giveaway fatta du den ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå