Gå til innhold

Konvertere .bin filer

Fosse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en film med filending .bin. Hvordan kan jeg konvertere denne filen til divx, xvid, avi eller mpg?

Har søkt på forumet, men fant ikke noe som passet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan spille den direkte via Daemon tools, eller du kan brenne den til cd. Hvis du skal brenne den til cd trenger du en .cue fil med samme navn. Denne er ikke stor, og finnes som regel sammen med filmen. Bruk så "burn image" i f.eks. nero for å brenne filmen ut.

Skrevet

Ja, det fulgte med en .cue fil. Jeg har brent filmen på dvd med nero, men jeg vil også ha filmen på pc'en i et "ordentlig" format hviss du skjønnner. (Jeg er litt perfeksjonist)

Skrevet
Ja, det fulgte med en .cue fil. Jeg har brent filmen på dvd med nero, men jeg vil også ha filmen på pc'en i et "ordentlig" format hviss du skjønnner. (Jeg er litt perfeksjonist)

I så fall kan du vel hente den ut fra CDen du brant?

Skrevet

hei. ta å bruk et progam som heter UltraISO til å konvertere bin fila til ISO format. da trenger du ikke .CUE fila heller. ISO fila kan du pakke ut med WinRAR også, det er en fordel. iallefall for meg :)

jeg har alltid mine store programmer i ISO format. så pakker jeg de ut senere. veldig enkelt.

jeg vil minne om at både UltraISO og WinRAR koster penger. WinRAR kan du vel bruke fritt i 30 dager med alle funksjoner, men hvis du skal konvertere større filer enn 300 mb så må denne registreres. litt kjipt at ikke noen har laga gratis ISO program gjør samme nytten :(

uannsett. Lykke til.

Skrevet

Da kommer det litt an på hvilket format filmen er i. Er det .avi eller lignende er saken grei. Da kan du bare kopiere denne over på harddisken. Hvis det er en dvd må du konvertere til f.eks. avi. Dette gjør filmen mindre samtidig som du får en fil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...