Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye BF2 når...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Når du forventer å overleve flere skudd mot kroppen"de traff meg jo ikke i hodet".

- Når du minelegger innkjørselen til naboen.

- Når du tenker du er trygg fra fienden med sniper "Han er jo mer enn 200m borte.

- Når du flyr helikoptre under broer.

- Når du bytter ut MP5en med pistol for å skyte de som står lengre unna.

Skrevet

Jeg kom hjem fra ferie og skulle lande på Torp med KLM. Vi fløy ganske lavt over noen siloer og jeg tenkte med en gang. "Det der er jo et perfekt snipersted" ,og fikk lyst til å hoppe ut for å prøve å manøvrere fallskjermen slik at jeg landet oppå en av de. :blush:

Fortalte samboeren som satt ved siden av meg hva jeg hadde tenkt men hun bare ristet på hodet og syntes det ikke var noe morsomt i det hele tatt.

Skrevet
Jeg kom hjem fra ferie og skulle lande på Torp med KLM. Vi fløy ganske lavt over noen siloer og jeg tenkte med en gang. "Det der er jo et perfekt snipersted" ,og fikk lyst til å hoppe ut for å prøve å manøvrere fallskjermen slik at jeg landet oppå en av de. :blush:

Fortalte samboeren som satt ved siden av meg hva jeg hadde tenkt men hun bare ristet på hodet og syntes det ikke var noe morsomt i det hele tatt.

haha...den likte jeg.... Battlefield framfor kjærlighet!!!(i hvertfall i min verden) :yes:

Skrevet

*Når du er ute å bader og ser på vannet og tenkter: Fy søren så digg grafikk vannet har!

*Når du begynner å drømme å Battlefield 2.

*Når du teller ned dagene til neste patch release.

Skrevet (endret)

Når du på 17. Mai hele tiden følger med flaggene, og passer på at ingen av dem blir senket av fienden...

EDIT: Synes det var mange utsagn her som er så overdrevet at det egentlig ikke er noe morsomt.

Synes de forslagene i den lignende tråden ang. Rome var mye mer saklig. :ermm:

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Når man har spilt siden kl 1000 i morges, kun avbrutt av middag.....

- og det beste er at maskinen har vært dønn stabil siden jeg skiftet s-ata kabelen på spilldisken i går kveld - yesss:-)

Skrevet
Når man har spilt siden kl 1000 i morges, kun avbrutt av middag.....

- og det beste er at maskinen har vært dønn stabil siden jeg skiftet s-ata kabelen på spilldisken i går kveld - yesss:-)

Hadde du FPS problemer? Skiftet du TIL S-Ata fra noe annet eller byttet du bare mellom to S-Ata kabler?

Skrevet

-Når en skriver i BF2-tråden klokka 3 om natta. :D

og når en tenker litt hatfult at de folka som dytter kassebil på stranda i Cubus-reklamen kunne trengt seg noen gatling-runder fra en black hawk :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...