Gå til innhold

Ser etter et fengende bilspill


Anbefalte innlegg

Ser etter et fengende, kanskje ikke nødvendigvis realistisk, bilspill. Realismen er jo et pluss siden jeg liker det men er ikke 100% nødvendig.

 

Bestilte Flatout fra Gamezone, men da de ikke hadde sendt spillet etter 2 ukers venting, avbestilte jeg det.

 

Så jeg er da på utkikk etter et bilspill som er morsomt, fengende og kanskje realistisk.

 

Når det kommer til avdelinger innenfor bilspill sjangeren, er det som intereserer meg mest rally og bane racing (som f.eks i GT4 til PS2).

 

Har sett gjennom en del artikler på gamer.no, men er så mange spill å velge mellom, så jeg ser da heller etter meninger fra andre gamere der ute.

 

Btw, har Richard Burns rally, liker ikke Collin noe serlig, og er ikke så forferdelig interesert i street racing som Midnight Club serien og Need for speed underground.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå fant jeg Flatout til PS2 på tilbud hos CDon, men tror nesten jeg må se hva Trackmainia og GTR koster. Angrer litt på denne tråden nå, har nemlig ikke pengbok til å handler så meget mye :p

Bare husk, for all del, prøv demoene før du kjøper noe! ;)

Lenke til kommentar
Nå fant jeg Flatout til PS2 på tilbud hos CDon, men tror nesten jeg må se hva  Trackmainia og GTR koster. Angrer litt på denne tråden nå, har nemlig ikke pengbok til å handler så meget mye :p

Bare husk, for all del, prøv demoene før du kjøper noe! ;)

Da må jeg nok få lasta det ned fra en venn for lille meg sliter fremdeles med ISDN da noen vise idioter i Telenor fant ut at det ikke var nødvendig å bygge ut for bredbånd her jeg bor. Sykt irriterende men slik er det bare.

Lenke til kommentar
Nå fant jeg Flatout til PS2 på tilbud hos CDon, men tror nesten jeg må se hva  Trackmainia og GTR koster. Angrer litt på denne tråden nå, har nemlig ikke pengbok til å handler så meget mye :p

Bare husk, for all del, prøv demoene før du kjøper noe! ;)

Da må jeg nok få lasta det ned fra en venn for lille meg sliter fremdeles med ISDN da noen vise idioter i Telenor fant ut at det ikke var nødvendig å bygge ut for bredbånd her jeg bor. Sykt irriterende men slik er det bare.

Jepp, slik er det bare ja, men hvis du har en grei venn som kan laste ned de tre demoene og brenne de på en CD, så er jo det topp. :thumbup:

 

Hvis du vil vente en liten stund til, så kommer jo snart Need for Speed: Most Wanted! :dribble:

Lenke til kommentar

Hvis du liker Richard Burns, og vil ha simulatorspill (du virket litt usikker på akkurat det) så vil jeg anbefale følgende:

 

Live For Speed S1 evt Live For Speed S2 (kommer snart), demo kan lastes ned fra http://www.liveforspeed.net/ (koster ikke mer enn 12£ for S1)

 

Grand Prix Legends (burde være mulig å skaffe for under 100 kr)

Last ned en oppusset demo fra 2004 her http://www.bhmotorsports.com/download/6447

(Spillet er egentlig fra forrige århundre)

 

GTR: FIA GT Racing (17.99£ inkl frakt)

http://www.play.com/play247.asp?pa=sr&page...PC&title=587272

 

Her har du vanvittig mye morro for prisen av ett nytt spill, så dette bør tilfredsstille både deg og lommeboka di. Faktisk er dette de 3 spillene jeg uansett ville anbefalt, uavhengig av pris. Felles for alle disse spillene er også den meget gode multiplayer-støtten, hvis du ikke er så opptatt av dette, så vil du muligens få mer glede av andre mer single-player baserte spill.

Lenke til kommentar

Liker best realistiske bilspill, tror nok det er Collin som har skylda i det. Du kunne jo bænge bilen i en stein utrolig mange ganger før noe overhode skjedde. Ble litt lei av det og søkte etter noe mer realistisk og fant det i Richard Burns rally.

 

Skal se på de spillene, bryr meg ikke om årstallet når det kom ut men undeholdninga de innehar.

 

Hadde vært morsomt med multiplayer, men som sakt har jeg bare ISDN så kommer til korte med det, til jeg kommer meg på Høgskole og da hybel med ADSL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...