mortyn Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 er det noen mulighet å laste ned en språk fil som får en engelsk windows xp til å "bli" norsk? hvis det går ann så svar i vei
mortyn Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 er det samme cd-key til norske versionen som til den engelske?
Windoge Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 er det noen mulighet å laste ned en språk fil som får en engelsk windows xp til å "bli" norsk?hvis det går ann så svar i vei Tviler, da det er prisforskjell på den Norske og Engelske versonen.
aron Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 er det samme cd-key til norske versionen som til den engelske? Var det på Win2k. Bare å prøve det..
Chief_R-W Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jo skulle være det samme det hvis det er samme versjon altså SP1 eller SP2.
wil Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 hvis man kjøper f. eks Windows XP Engelsk først så et par dager etter kjøper XP Norsk så er det jo ikke samme serial. husk på at når man kjøper XP er det 1 lisens til hver pc. forresten: er det ikke like greit å ha Windows på engelsk da? jeg synes det går helt supert å kjøre Windows 2000 på Engelsk jeg. har gjort det i over et år nå. funker utmerket.
Blårens Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 er det samme cd-key til norske versionen som til den engelske? tror det når jeg installerte windows xp norsk brukte jegg en engelsk cdkey btw:jeg har ikke kjøpt windows
wil Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 MongoMan: når du ikke har kjøpt Windows er det jo samme hvilken key du bruker da. ja bortsett fra den som er sperra da. det er annerledes når man har kjøpt XP skjønner du. trodde da du visste det.
Blårens Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 MongoMan: når du ikke har kjøpt Windows er det jo samme hvilken key du bruker da. ja bortsett fra den som er sperra da. det er annerledes når man har kjøpt XP skjønner du. trodde da du visste det. jeg har aldrig brukt kjøpt xp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå