Gå til innhold

BWL bosser farmes allerede

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..ja, det er vel sånn det er...noen er vel alltid tidlig ute....men tror det er en stund før så mye som 10% av guilds har gjort det til og med...(av de som kan...)

Er sikkert litt tøffere enn MC anyway...

Skrevet (endret)

Yankiene får alltid fordel, egentlig hadde vell blizzard drete en lang i europa, men de ble vell tatt litt på senga over hvor populært det ble her borte.

Hvorfor kan ikke europa få patchen først?

Noen som har tallene USA number of players vs europa number of players?

Edit: sjekka linken hans nå, jaja, whatever :tease:

Endret av guttorm
Skrevet (endret)

å få questet du trenger å gjøre for å komme inn til bwl har vært litt komplisert på PvP serverne nå.

Mye fighting der for tiden

Endret av JRL
Skrevet

Bwl på daggerspine var såpass laggfyllt at ingen (tror jeg) på servern fikk utrettet noe særlig.

Var 5sec delay på alt man foretok seg, skills/spells osv. Nok en dårlig release av blizzard :w00t:

Skrevet

Hehe, må si meg enig med Taykun. Vi skulle bare drepe fyren som dropper brevet som starter snarveiquesten, "vi" er da en gjeng på Burning Legion, Alliance. Uansett, i hele den oppgangen fra Meeting Stone til instancen til UBRS og der den teleportsaken til BWL er, var det stappfullt med lik. Det ble ikke akkurat mindre da vi utfordra det beste Hordeguildet på serveren vår heller, om hvem som skulle få spawnet :)

Omsider kom vi inn i BWL og begynte på den første bossen, og samtidig begynte masse lagging. Etter to wipes like mye på grunn av lag som inkompetanse, ga vi opp og drepte Onyxia i stedet :)

Gleder meg til vi begynner skikkelig i BWL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...