Gå til innhold

MPX Notebook KN1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fungerer dårlig med dynamic mode ja. veldig fornøyd med resultatet av max battery settingen må jeg si. har en del å si for levetiden også faktisk.

 

når det gjelder partisjonen opplever ikke jeg disse problemene. men har reagert på at den er definert som usb enhet. veldig pussig. noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar

Min står ikke som usb device.

Men har problemer når jeg skal flytte mapper, kopiere filer fra c: til d:, laste ned ting til d: osv. Spesielt torrent, om jeg skal lagre på d: så står det bare at den ikke får tilgang.

 

Finner ikke noe mønster i det heller, noenganger lager jeg ny mappe og kopierer det jeg skal dit, og neste gnag jeg skal legge noe i den mappen kan det plutselig ikke virke. Ingen tilgang.

 

Dette gjelder hele d:, men c: er som sagt grei. Begge er formatert NTFS.

 

EDIT:

Leste tråden det ble linket til over her. Dette hjalp. Satt alle rettigheter på alle brukere. Men hva er ulempen med å slå av Enkel fildeling? står jo (anbefales)

Endret av andersab
Lenke til kommentar

Tilbake til casebadge igjen da.. jeg har surfa webben her og sett at man får kjøpt mekke-sjøl-casebadge-kit på en eller annen webshop (husker ikke hvilken.

 

Kan denne brukes tror dere? det er vel sikkert standard 2,5cm str på den men..

 

 

Det er en stund siden. jeg sendte epost til shoppen for å spørre om dette med størrelsen, men har ikke fått svar...

 

 

Snakka med mpx og de benytter dekorima as som leverandør av casebadges

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...