Gå til innhold

Valgets hval i tredje potens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Loffet rundt i Felwood på jakt etter leather med min lvl 55 shaman tidligere i dag da jeg kom over min første epic drop.

Fra en olm rabiesbefengt ulv droppet en søt liten sak ved navn Taran Icebreaker.

Som shaman har jeg bruk for tohåndsvåpen som dmg dealer i instances og således er dette egentlig midt i blinken for meg. Bedre enn pinnen du får av Princess er den i hvert fall.

Likevel klarer jeg ikke få meg selv til å equippe våpenet da dollartegnene definitivt glimter i bakgrunnen.

En rask titt på Dragonmaws AH avslørte priser på rundt 150g. Om dette er en rell sum vet jeg dog ikke. Uansett er det definitivt en prektig sum for en lavtflygende tauren som meg.

Hva gjør en da egentlig? Skal en selge og få inn en haug med penger en egentlig ikke bruker på noe nyttig uansett, eller skal en bare la det stå til og equippe beistet?

Vil det i noen av instancene fra 55+ dukke opp bedre utstyr som gjør skam på Taran?

Noe av sjarmen med WoW er jo nettopp å spare opp masser av gull slik at en kan gå til innkjøp av slike smaragder. Når en først får det slengt det i fanget bør en kanskje bare kaste grådigheten ut vinduet og bruke det så lenge en kan.

En betalte jo intet for det uansett.

Nei, jeg vet egentlig ikke.

Forøvrig beklager jeg at jeg ikke kunne dy meg fra å legge inn en typo i overskriften. Noen av oss er faktisk så tørre at vi finner glede i den slags.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den macen er sikkert veldig bra for en level 47, men på level 55 kan du skaffe deg blå bossdrops som er like bra. Jeg ville solgt den ;)

Få noen til å bli med deg i BRD og skaff Dreadforge Retaliator f.eks. Bonecrusher er questreward fra Dire Maul, men der tror jeg nesten du bør være 60, instancen er ganske vanskelig.

Skrevet (endret)

Fett nok. Vil nok få et bedre våpen for hånd i løpet av noen lvler.

Vi selger.

Har tidligere kjørt "peis på, angre senere"-strategien, men da får vi legge den litt til side.

Takk for hjelpen.

I tillegg slipper jeg å trene opp igjen 2hand mace -skillen som spillet på mirakuløst vis klarte å resette.

I hvert fall med det første.

Endret av SjokoladeJesus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...