Gå til innhold

Rubber Johnny, britisk kortfilm


Uderzo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, elsker denne.

 

Chris Cunningham über alles! Dette er altså mannen bak Aphex Twin filmene, for de som ikke visste det.

 

S,

Og det er Aphex twin som står bak musikken i denne kortfilmen også.

 

For å si det sånn er jeg villig til å betale 10 pund for de 5 minuttene, må ha den i dvd hylla. :)

Lenke til kommentar
Hehe, elsker denne.

 

Chris Cunningham über alles! Dette er altså mannen bak Aphex Twin filmene, for de som ikke visste det.

 

S,

Det kom ikke på meg som en overraskelse at du likte den Svankmajer. Syke, syke mannen.

 

:)

Mener du at jeg eller Chris Cunningham er syk?

(Vel, du trenger ikke svare egentlig. Du har vel rett i uansett tilfelle.)

 

Er bare veldig imponert over håndverket her. Chris Cunningham brukte 4 år på å lage den 10 minutters snutten! Man kan i allefall ikke påstå at det ser falskt ut.

 

S,

Lenke til kommentar

Ah, har gledet meg til denne siden sneak-preview'en på Chris Cunningham-dvd'en, og etter mange utsettelser (bl.a. fordi det italienske trykkeriet som skulle trykke heftet som følger med ikke orket å trykke den på grunn av bildene) er den endelig her. Chris Cunningham er uten tvil en av de store visuelle mesterne, og måten han kombinerer musikk og bilder på er også helt utrolig. Skal definitivt kjøpe den.

Lenke til kommentar

Synes filmen var døds fet. Jeg hoppa i stolen da jeg hørt begynnelsen på sangen av Aphex Twin. Sangen heter forresten Aphex Twin - Afx237 V7. :p Litt av en tittel..

 

Btw: Noen som vet hva slags musikk sjanger Aphex Twin går under? Blir det bare en form for elektronika?

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...