Gå til innhold

Den spoilerfrie Harry Potter-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha levd i eksil (det vil si - bare været på rommet uten å være på Internett, lese aviser eller se på tv) siden jeg kjøpte boka natt til lørdag, er jeg endelig ferdig. Brukte en stund lenger enn jeg hadde planlagt, for da jeg begynte å lese bok nummer seks for å repetere, følte jeg at det var like greit å gjøre den ferdig før jeg starta på den siste, så jeg kom ikke i gang med lesinga før lørdag kveld. Men var glad for å ha repetert bok nummer seks; de henger sånn sammen. Siden dette er Den Spoilerfrie Harry Potter-tråden skal jeg ikke røpe noe av handlingen, annet enn å råde dem som ikke husker sekseren så godt, til å lese den først. :)

Lenke til kommentar
Etter å ha levd i eksil (det vil si - bare været på rommet uten å være på Internett, lese aviser eller se på tv) siden jeg kjøpte boka natt til lørdag, er jeg endelig ferdig. Brukte en stund lenger enn jeg hadde planlagt, for da jeg begynte å lese bok nummer seks for å repetere, følte jeg at det var like greit å gjøre den ferdig før jeg starta på den siste, så jeg kom ikke i gang med lesinga før lørdag kveld. Men var glad for å ha repetert bok nummer seks; de henger sånn sammen. Siden dette er Den Spoilerfrie Harry Potter-tråden skal jeg ikke røpe noe av handlingen, annet enn å råde dem som ikke husker sekseren så godt, til å lese den først. :)

9126528[/snapback]

 

Ja, holder på og lese nummer seks igjenn nå jeg. Venter til den norske boka kommer ut før jeg leser syvern.

Lenke til kommentar
Etter å ha levd i eksil (det vil si - bare været på rommet uten å være på Internett, lese aviser eller se på tv) siden jeg kjøpte boka natt til lørdag, er jeg endelig ferdig. Brukte en stund lenger enn jeg hadde planlagt, for da jeg begynte å lese bok nummer seks for å repetere, følte jeg at det var like greit å gjøre den ferdig før jeg starta på den siste, så jeg kom ikke i gang med lesinga før lørdag kveld. Men var glad for å ha repetert bok nummer seks; de henger sånn sammen. Siden dette er Den Spoilerfrie Harry Potter-tråden skal jeg ikke røpe noe av handlingen, annet enn å råde dem som ikke husker sekseren så godt, til å lese den først. :)

9126528[/snapback]

 

Ja, holder på og lese nummer seks igjenn nå jeg. Venter til den norske boka kommer ut før jeg leser syvern.

9126608[/snapback]

 

 

Da må du nok belage deg på å komme over en spoiler eller 15 innen den tiden.

Lenke til kommentar

Logga inn på msn på mandag trur eg det var(for første gangen etter eg kjøpte boka på lørdag)... Iallefall, så spør en kompis av meg om eg hadde sett den nyeste harry potter filmen. Eg svarer nei, og seier at eg har kjøpt den siste boka då, også seier han at han har lest den ferdig og begynner å ramse opp ting som skjer. Eg greidde å logge ut før eg fekk med meg alt som han skreiv.

Det var ikkje særlig gøy. Er dumt at det alltid skal vere folk som er nødt til å spoile alt når man ikkje har lyst til å høyre det :mad:

Eg skulle nok holdt meg til planen om å ikkje logge på msn før eg var ferdig med boka.

Lenke til kommentar

Ja, det er sånn det har blitt. Harry Potter er så populært at det nærmest har blitt en egen idrett å spoile. Ser jo blant annet på diverse videosider at folk legger ut "skrytevideoer" hvor det er så utrolig morsomt at de har spoilet Harry Potter for folk. Derfor var jeg ikke i nærheten av PC-en fredag og lørdag, og i dagene etter at det ble kjent at boka var lekket ut, var jeg veldig forsiktig med hva jeg surfet på. Heldigvis greide jeg å være helt uten anelse om hva som skjedde. Hewitt 1 - 0 Internett. :)

 

Men utrolig kjipt for de det skjer med, ja. Folk har dessverre i dag, veldig lite å gjøre og veldig få gleder i livet, og dermed blir det slik...

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...