Gå til innhold

Hvor grinda dere til 40 mounten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grats med mount, fikk min også gratis, men på roguen var den mye dyrere hardere, gjorde masse quest og sparte, kjøpte ikke nye skills ettersom jeg gikk opp lvl

Skrevet

Fikk en lvl 60 rogue til å runne meg igjennom sm til jeg fra lvl 37-40 og da hadde jeg en del penger (cathedral runs) ellers så tok jeg noen graveyard runs med en venn av meg, lvl 47 paladin da, nå er han 51 tror jeg.

Skrevet

Grindet 2-4 dager i Badlands - Earth Elementals (eller var det rock?)

Var kjempekjedelig :( Kameratene mine har det mye lettere, bare tar en /w til meg og får delt ut 80g :roll:

Skrevet

Grinda mesteparten av levlene mine fra 10-40 med min warrior da jeg hadde spilt warrior i Beta og var klar over hva jeg trengte av quests osv. Med en del blå og no lilla drops hadde jeg vel rundt 300g når jeg dinga 40 mener jeg og huske.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg tok apemange runs gjennom SM, greit med penger der, og fine drops.

Skrevet

Grindet skilpadder ved bredden av Lordaeron lake (ved Dalaran). De droppet uhyggelig mye speckled shell fragments, som selger for 9s3c. I ettertid ser jeg at rock elementals i Badlands er mye bedre. Som lvl40 shadowpriest med shadowform kommer jeg ut fra hver kamp med tilnærmet full helse og mana. Ikke har de noe form for head butt/ground tremor heller.

Skrevet

jeg løp rundt som et fjols i badlands og tok knekken på stein elementalene i Badlands, ble ca. 65g på det... så lånte jeg 25g.

Skrevet
Grindet skilpadder ved bredden av Lordaeron lake (ved Dalaran). De droppet uhyggelig mye speckled shell fragments, som selger for 9s3c. I ettertid ser jeg at rock elementals i Badlands er mye bedre. Som lvl40 shadowpriest med shadowform kommer jeg ut fra hver kamp med tilnærmet full helse og mana. Ikke har de noe form for head butt/ground tremor heller.

hehe, akkurat det samme gjorde jeg. tjente 24g der på en dag og lvlet fra 31-33 :)

Skrevet

Jeg grindet i 6 timer på rad i Badlands (Rock Elementals)

Drepte cirka 400 bare for å få xp :p

Er warlock så får mounen gratis :) snakke med 2 stk å har jeg den :)

Tjente cirka 50g.

Lvlet da fra 38-40 :)

Skrevet

Tror nok det som er viktisk er å holde seg unna AH.

Det jeg gjorde for å skaffe meg penger var at jeg hadde skinning/mining for å selge skins og mining ting helt opp til jeg hadde skaffa meg mounten.

Når jeg kom i level 40 byttet jeg til engineering(noe som er utrolig morsomt).

Ellers er det vel bare å finne noe som kan være gøy :p

Personlig så grindet jeg sånne gorillaer i STV.

De dropper mye bra som går for mye penger til vendor.

Skrevet

Grinda egentlig aldri til mount.. Gjøre bare en god del instans fra 37 til 42..

Ja dette vil blant annet si at jeg var en del i Scarlet M. med min Shaman.

Skrevet
Tror nok det som er viktisk er å holde seg unna AH.

Det jeg gjorde for å skaffe meg penger var at jeg hadde skinning/mining for å selge skins og mining ting helt opp til jeg hadde skaffa meg mounten.

Når jeg kom i level 40 byttet jeg til engineering(noe som er utrolig morsomt).

Ellers er det vel bare å finne noe som kan være gøy :p

Personlig så grindet jeg sånne gorillaer i STV.

De dropper mye bra som går for mye penger til vendor.

Jeg også drepte sinnsykt mange gorillaer i STV, og en god del av trollene helt på nordvest-kysten av STV. Ellers så tjente jeg en 20-30 gull på å kjøpe pets av forskjellige vendors og reise til Gadgetzan AH og selge disse der med buyout på 3 gull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...