Gå til innhold

[GTA]Problemer med et mission, Date @ Girlfriend++

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er nå i den første byen i GTA San Andreas. Det er et mission hvor jeg først skal hente noen flammeflakser (husker ikke navnet:p), så skal jeg hive disse inn i 5 vinduer i forskjellige hus i et nabolag. Til nå går det rimelig lett. Men etter at jeg er ferdig med å kaste flammeflaskene skal jeg redde en jente som er inni det ene huset, jeg kommer meg opp i huset til henne, har stått rett i siden av henne i rommet hun er i. Men der blir jeg bare stående, vet ikke hvordan jeg skal få henne ut.

Noen som vet? :love:

Endret av omiro
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en bug.. Når jeg tok missionet, så begynte hun å følge etter meg rett etter at jeg hadde slukket siste brannen foran døren inn til rommet der hun var.. Har du prøvd å loade en tidligere save, for så å gjort missionet på nytt?

Skrevet

Sitter nå fast igjen. Jeg holder på å date Demise (første dama). Hun vil at jeg skal kjøre henne rundt så hun har det gøy elns. Hvor bør jeg kjøre? Fun går til 0 med en gang jo :p

Skrevet (endret)

Kjør inni Ballas området. Der vil hun gjøre en driveby, dermed går fun fra null til 100 på meget kort tid.

Edit: Leif

Endret av lord_vivec9
Skrevet

Finn en lang strekning, å sørg for å ha en kjapp bil. Så er det bare å gasse på, så skal du se at hun straks trives bedre ;)

Skrevet
Bare kjør opp og ned gata hu bor i noen ganger :)

Funker som regel, eller som lord_vivec9 sa, køyr der det er ballas members. Det liker hun, skyte dei. :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...