Sir Zu Zwat Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 (endret) Jeg er nå i den første byen i GTA San Andreas. Det er et mission hvor jeg først skal hente noen flammeflakser (husker ikke navnet:p), så skal jeg hive disse inn i 5 vinduer i forskjellige hus i et nabolag. Til nå går det rimelig lett. Men etter at jeg er ferdig med å kaste flammeflaskene skal jeg redde en jente som er inni det ene huset, jeg kommer meg opp i huset til henne, har stått rett i siden av henne i rommet hun er i. Men der blir jeg bare stående, vet ikke hvordan jeg skal få henne ut. Noen som vet? Endret 10. juli 2005 av omiro
Tobe__ Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Høres ut som en bug.. Når jeg tok missionet, så begynte hun å følge etter meg rett etter at jeg hadde slukket siste brannen foran døren inn til rommet der hun var.. Har du prøvd å loade en tidligere save, for så å gjort missionet på nytt?
Tobe__ Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Man skal finne ett brannslukningsapparat ett sted inne i huset. Let litt rundt så finner du det nok
Sir Zu Zwat Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 Jeg fant, jeg fant! Nå har jeg min første girlfriend
Tobe__ Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Jeg fant, jeg fant! Nå har jeg min første girlfriend Grattiss!
Sir Zu Zwat Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 Sitter nå fast igjen. Jeg holder på å date Demise (første dama). Hun vil at jeg skal kjøre henne rundt så hun har det gøy elns. Hvor bør jeg kjøre? Fun går til 0 med en gang jo
RastaXP Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 (endret) Kjør inni Ballas området. Der vil hun gjøre en driveby, dermed går fun fra null til 100 på meget kort tid. Edit: Leif Endret 10. juli 2005 av lord_vivec9
Tobe__ Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Finn en lang strekning, å sørg for å ha en kjapp bil. Så er det bare å gasse på, så skal du se at hun straks trives bedre
FredrikFtw Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Bare kjør opp og ned gata hu bor i noen ganger
Elendil Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Bare kjør opp og ned gata hu bor i noen ganger Funker som regel, eller som lord_vivec9 sa, køyr der det er ballas members. Det liker hun, skyte dei.
Luchy Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 brannslokkeren er på badet tror jeg eller så var det kjøkenet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå