Gå til innhold

Hva synes dere om turning?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trådstarter spurte om vår mening om turning, jeg sa min mening... Neste gang man lager en turning-tråd bør den inneholde informasjon om at kun folk som liker gutter som hopper jentehopp i hvite kondomdrakter bør svare.

Jeg tror du vet for lite om turn til å svare på noe som helst i denne tråden, GolfBag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Turn er konge! Å se på altså... Spesielt ringer :dribble:

Hadde gjort meg fint lite om de sendte mer turn på TV....

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg og går på turn. Jeg begynte etter sommeren 2005, og har tenkt og forsette etter nyttår og.

Jeg kan : araber baklengs, framlengs, stå på henden osv :cool:

De som jeg går på turn me øver ikke bare på turn vi trikzer også litt. Vi prøver på aerial og btwist og doubel legg

 

Er det noen som kan doubel legg ? Jeg klarer ikke det, dere kunne jo kanskje kommt med noen tips :D

 

Jeg trives på turn og synes det er kjempe kjekt.

Lenke til kommentar
turn er en veldig bra basissport for alle andre idretter !

Om man har gått på turn fra man var barn vil man nesten uansett ha en fordel i andre sporter !

5207937[/snapback]

Det tror jeg også. hadde jeg kunnet "begynne på nytt", så hadde jeg nok trent en del turn. Turn gir spenst, styrke, fleksibilitet og kroppsbeherskelse.

 

Damene blir som regel imponert når man går opp i håndstående på en hånd også... så hvem bryr seg om det står noen gutter i bakgrunnen og synes det ser gay ut. (Kanskje disse gutta skulle kikke litt mindre på påkledningen, og litt mer på øvelsene?)

Lenke til kommentar
turn er en veldig bra basissport for alle andre idretter !

Om man har gått på turn fra man var barn vil man nesten uansett ha en fordel i andre sporter !

5207937[/snapback]

Det tror jeg også. hadde jeg kunnet "begynne på nytt", så hadde jeg nok trent en del turn. Turn gir spenst, styrke, fleksibilitet og kroppsbeherskelse.

 

Damene blir som regel imponert når man går opp i håndstående på en hånd også... så hvem bryr seg om det står noen gutter i bakgrunnen og synes det ser gay ut. (Kanskje disse gutta skulle kikke litt mindre på påkledningen, og litt mer på øvelsene?)

5213742[/snapback]

 

Er enig med deg der..

 

Jeg hadde min siste trampett trening på onsdag. Men plager meg at jeg ikke klarer flikk flak. Skal øve på det når snøen kommer.

Noen tips ?

 

På den siste treningen klarte jeg endelig kick up. Da mener jeg at du lander ståenes ikke på huk. Det var jo kjekt..

Lenke til kommentar

Absolutt...

Helt enig med de andre her. Når jeg ser turn prøver jeg å se hvorfor de synes det er så gay med turn. Det eneste jeg kommer på er bekledningen. Den er sånn KUN fordi det skal kunne gå an å dømme stil og strekk...

De som i det hele tatt vet hva turn er, skjønner jo at dette ikke er en sport for pingler. Her utfordrer man seg selv hele tiden, og må til tider gjøre ting man ikke har så lyst til...

 

Driver selv med troppsturn. Har vært på treningsamling i Oslo turnhall i helga å trent med europas beste turnere som trenere.. Det var moro! :D

Lenke til kommentar
Absolutt...

Helt enig med de andre her. Når jeg ser turn prøver jeg å se hvorfor de synes det er så gay med turn. Det eneste jeg kommer på er bekledningen. Den er sånn KUN fordi det skal kunne gå an å dømme stil og strekk...

De som i det hele tatt vet hva turn er, skjønner jo at dette ikke er en sport for pingler. Her utfordrer man seg selv hele tiden, og må til tider gjøre ting man ikke har så lyst til...

 

Driver selv med troppsturn. Har vært på treningsamling i Oslo turnhall i helga å trent med europas beste turnere som trenere.. Det var moro! :D

5217247[/snapback]

 

Hva kan du da stian ? Holder du på med XMA ?

 

Prøvde baklengs på trampolinen i dag men tørte ikke. Det var merkligt for noen dager siden så tørte jeg og gjør det men da var det snø på trampolinen.

Og når jeg er på trampett så klarer jeg og gjøre det uten og nøle.

 

Kanskje jeg kommer på senior laget etter nytt år. Men er litt tvilsomt for kravet er araber flikk flakk flikk flakk på bakken. Og jeg kan ikke flikk flakk, men kan masse andre ting da :D

Lenke til kommentar
Det tror jeg også. hadde jeg kunnet "begynne på nytt", så hadde jeg nok trent en del turn. Turn gir spenst, styrke, fleksibilitet og kroppsbeherskelse.

 

hehe, samme her !

 

Men da jeg var f.eks 8-9 år var det ikke mange som dreiv med turn på min alder..

Det har tatt av mer i det siste.. Begge brødrene mine driver med turn, og ser tydlig av min minste bror på 6 år har fordel av det allerede ! Står veldig lenge på hendene osv til bare å være 6 år, slår hjul, tar salto på trampoline mm.

Lenke til kommentar
Absolutt...

Helt enig med de andre her. Når jeg ser turn prøver jeg å se hvorfor de synes det er så gay med turn. Det eneste jeg kommer på er bekledningen. Den er sånn KUN fordi det skal kunne gå an å dømme stil og strekk...

De som i det hele tatt vet hva turn er, skjønner jo at dette ikke er en sport for pingler. Her utfordrer man seg selv hele tiden, og må til tider gjøre ting man ikke har så lyst til...

 

Driver selv med troppsturn. Har vært på treningsamling i Oslo turnhall i helga å trent med europas beste turnere som trenere.. Det var moro! :D

5217247[/snapback]

 

Hva kan du da stian ? Holder du på med XMA ?

 

Prøvde baklengs på trampolinen i dag men tørte ikke. Det var merkligt for noen dager siden så tørte jeg og gjør det men da var det snø på trampolinen.

Og når jeg er på trampett så klarer jeg og gjøre det uten og nøle.

 

Kanskje jeg kommer på senior laget etter nytt år. Men er litt tvilsomt for kravet er araber flikk flakk flikk flakk på bakken. Og jeg kan ikke flikk flakk, men kan masse andre ting da :D

5238544[/snapback]

 

Trampett: Dobbel pikert med halvannen, dobbel strak med halvannen, dobbel med 900 (nesten)

Tumbling: Araber flik dobbel salto/dobbel skru, helskru stift halvannenskru.

 

Dette er ting jeg gjør på hard tjukkas. i grop eller myk tjukkas gjør jeg noe mer...

 

Kravet er araber tempi på bakken? Hva slags krav er det?

Går du på troppsturn?

Endret av stian123
Lenke til kommentar
Absolutt...

Helt enig med de andre her. Når jeg ser turn prøver jeg å se hvorfor de synes det er så gay med turn. Det eneste jeg kommer på er bekledningen. Den er sånn KUN fordi det skal kunne gå an å dømme stil og strekk...

De som i det hele tatt vet hva turn er, skjønner jo at dette ikke er en sport for pingler. Her utfordrer man seg selv hele tiden, og må til tider gjøre ting man ikke har så lyst til...

 

Driver selv med troppsturn. Har vært på treningsamling i Oslo turnhall i helga å trent med europas beste turnere som trenere.. Det var moro! :D

5217247[/snapback]

 

Hva kan du da stian ? Holder du på med XMA ?

 

Prøvde baklengs på trampolinen i dag men tørte ikke. Det var merkligt for noen dager siden så tørte jeg og gjør det men da var det snø på trampolinen.

Og når jeg er på trampett så klarer jeg og gjøre det uten og nøle.

 

Kanskje jeg kommer på senior laget etter nytt år. Men er litt tvilsomt for kravet er araber flikk flakk flikk flakk på bakken. Og jeg kan ikke flikk flakk, men kan masse andre ting da :D

5238544[/snapback]

 

Trampett: Dobbel pikert med halvannen, dobbel strak med halvannen, dobbel med 900 (nesten)

Tumbling: Araber flik dobbel salto/dobbel skru, helskru stift halvannenskru.

 

Dette er ting jeg gjør på hard tjukkas. i grop eller myk tjukkas gjør jeg noe mer...

 

Kravet er araber tempi på bakken? Hva slags krav er det?

Går du på troppsturn?

5242154[/snapback]

 

Klarer du dobbel frontflip på tumblingen ? Lander du på tumblingen da ?

Høres ut som du er ganske god :thumbup:

 

Men holder du på med XMA ? Kan du wall flip, doubel leg, b-twist eller noe sånt ?

 

Kravet er araber flikk flakk flikk flakk på tumblingen eller bakken for og komme på seniorlaget. Men tviler jeg kommer inn. For jeg kan ikke flikk flakk :cry:

Lenke til kommentar

har gjort stift dobbel på tumbling. Ut på tjukkas da.

 

Kan absolutt ikke no XMA.

Konsentrerer med mest om konkurransebiten på en måte. Momentene jeg må klare.

 

Kan dere ikke lage to seniorlag? Eller ha et lag i trampett og et i tumbling?

Eller at du bare trener med senior uten å konkurrere?

Man blir i alle fall ikke bedre av å bli stengt utenfor, eller drive kun med XMA. ;):p

Lenke til kommentar
har gjort stift dobbel på tumbling. Ut på tjukkas da.

 

Kan absolutt ikke no XMA.

Konsentrerer med mest om konkurransebiten på en måte. Momentene jeg må klare.

 

Kan dere ikke lage to seniorlag? Eller ha et lag i trampett og et i tumbling?

Eller at du bare trener med senior uten å konkurrere?

Man blir i alle fall ikke bedre av å bli stengt utenfor, eller drive kun med XMA. ;):p

5247990[/snapback]

 

Stift dobbel, thats impressiv.

Vet ikke hvordan det er med trampet og tumbling laget, men det er sikkert 2 lag.

Må jo holde på med XMA er jo dritt kjekt det :thumbup:

Jeg trener ikke med seniorne, jeg trener i sånn gruppe som venter på og bli tatt op til junior og senior laget. Er der bare for gøy jeg.

 

Kan du tjukkeharald ?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Kan du tjukkeharald ?

 

thsukkahara?

- Ja det går ;)

5257060[/snapback]

 

Det er jo jævlig bra..

Lærte meg sånn ca halveis flikk flakk sist trenning. Problemet var at jeg ikke hoppet langt nok bak.. Tips..

 

Hva er viktig og huske på når jeg skal prøve dobbel på trampett ?

Må vel hoppe krypert da, men skal ikke bena peke utover eller noe sånt slik hode ikke skaller ned i knærna når jeg lander...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...