Gå til innhold

Hvor får man tak i Elektronisk treningsbelte


Anbefalte innlegg

hei. hva heter sånn elektronisk belte som gir fra seg et lite støt slik at musklen strammer seg? hvor kan dette eventuelt kjøpes? har sett det på tvshop en gang i tiden, men finnes det noen tester av slike maskiner?

 

#Topic endret av moderator#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det eneste stedet jeg tror du kan kjøpe det, er og bestille fra TV shop.

søstra mi har gjort det, bare at hun kjøpte sånne til armene og hun er knall fornøyd. Men man kan jo altids spørre f.eks på et treningsenter om de vet om noen andre steder man kan kjøpe det.

 

 

 

By the way: mener og huske at det heter "gym form+" (rett meg if i`m wrong) :thumbup:

Lenke til kommentar
det eneste stedet jeg tror du kan kjøpe det, er og bestille fra TV shop.

søstra mi har gjort det, bare at hun kjøpte sånne til armene og hun er knall fornøyd. Men man kan jo altids spørre f.eks på et treningsenter om de vet om noen andre steder man kan kjøpe det.

 

 

 

By the way: mener og huske at det heter "gym form+" (rett meg if i`m wrong) :thumbup:

det finnes mange sånne og di fleste selges av TVShopp

 

bare og lete litt på sidne som finner du nokk noe ;)

Lenke til kommentar
Funker denne da? Så etter fks 2 måneder med bruk så har du sixpack? Eller er det bare ren oppsinn?

tror det er oppspinn fra a til å

Ha ha, sixpack ved å ikke gjøre noe, og i løpet av to måneder. Er helt enig, oppspinn alt sammen. Når det gjelder trening kommer ingenting gratis, sånn er det bare!

Lenke til kommentar
det eneste stedet jeg tror du kan kjøpe det, er og bestille fra TV shop.

søstra mi har gjort det, bare at hun kjøpte sånne til armene og hun er knall fornøyd. Men man kan jo altids spørre f.eks på et treningsenter om de vet om noen andre steder man kan kjøpe det.

 

 

 

By the way: mener og huske at det heter "gym form+" (rett meg if i`m wrong) :thumbup:

En kamerat av meg kjøpte det på elkjøp ;)

Lenke til kommentar

Man finner sånne dingse dangser også på torget De selges i sånne boder sammen med laser penner, nøkkelringer osv. Om de funker vet jeg ikke. Jeg kjenner en som sa at det funka og en som prøvde den og slutta og gikkover til helsestudio. De koster vel runt 100 lappen hvis du er heldig( varierer veldig i pris har sett sånne til 400 kr noe som er alt for mye)

Lenke til kommentar

Nå er det jo umulig å punktforbrenne fett så jeg vil tro et resultatet blir pretty sucky!

 

Eneste den kanskje kan gjøre er å øke utholdenheten til muskelen.

 

Hvis du er tynn og fester den på magen vil jeg nok tro at du vil få mere definerte magemuskler, men ikkenoe mere enn det.

 

Hvem vil ha sånt da?

Fyr 1: Trener du eller?

Du : Ja, 1 time hver dag! Har sånn belte..... :p

Endret av Rs125
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nå er det jo umulig å punktforbrenne fett så jeg vil tro et resultatet blir pretty sucky!

 

Eneste den kanskje kan gjøre er å øke utholdenheten til muskelen.

 

Hvis du er tynn og fester den på magen vil jeg nok tro at du vil få mere definerte magemuskler, men ikkenoe mere enn det.

#1 Dette er styrke, ikke forbrenning.

 

#2 Man kan justere intensiteten, og dermed trene for utholdne/sterke muskler etter ønske.

 

#3 Du får ikke sixpack uansett hvis du er feit, men om dette virker så noen som helst får mer definerte muskler er jeg usikker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...